piątek, 11 maja 2012

W męskim wydaniu

Kartka na 60. urodziny - chciałam, aby była stonowana, ale optymistyczna.


Pomysł z rozcięciem zygzaka/chevronu podpatrzyłam jakiś czas temu na blogu krystynas :) Dzięki za inspirację!


"Makowy" wykrojnik w odwrotnym niż TU wydaniu ;)


Odrobina crackle accents, którego efekt szalenie mi się podoba...

Wykorzystane papiery to oczywiście ILS: LET IT GO 03-04, la maison rose 01-02 i la maison rose 03-04

Kartkę zgłaszam na wyzwanie mapkowe #240 Mojo Monday.



Koniecznie zajrzyjcie do czekoczyny - tam również znajdziecie mnóstwo pyszności;)

Do losowania w moim candy zostało już tylko kilka dni. Zapraszam do zabawy;)


13 komentarzy:

  1. wow, świetna!! bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory, kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. super !! to jest to czego ja kompletnie nie potrafię... męska kartka ...

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuje, wspaniała męska kartka i świetna interpretacja mapki - ja nie wiedziałam za bardzo z której strony ją "ugryźć"

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, ja od męskich klimatów trzymam się z daleka :) Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super! kolorki rewelacja :O)
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna karteczka..super kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna... te przeszycia cudne!!! No i rozcięty zygzak- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:)) Cieszę się, ze dzięki Reni poznałam Twój blog. No cóż mam rzec? Na profesjonalistkę trafiłam, ehhh.....:))) Pozdrawiam serdecznie, licząc na początek ciekawej znajomości.
    O kartkach pojęcia nie mam, ale to, co tu widzę, to majstersztyki! Szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. męskie kartki to wyzwanie, ale poradziłaś sobie wspaniale :) ... karteczka jest przepiękna i perfekcyjnie wykonana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...