niedziela, 6 maja 2012

Komunijnie dla dziewczynki

Cieszę się, że na moje candy zgłosiło się już tyle osób! Stopniowo odwiedzam wszystkie blogi, poznaję mnóstwo niezwykłych miejsc, podglądam fantastyczne prace. Dziękuję wszystkim i zapraszam! Można się zgłaszać jeszcze do 15 maja br.

A teraz - komunijne pamiątki dla dziewczynek.



Ta kartka powstała według palety kolorystycznej i według mapki.

Zgłaszam ją na wyzwania:
Challenge #95 - Rose Pink, Kraft and White w Colour Create
oraz
Sketch #54 w Cardabilities

I jeszcze jedna...



Kartka wykonana według mapki, ale spóźniłam się i wyzwanie przepadło ;)

6 komentarzy:

  1. cudne sa twoje karteczki:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku... Są piękne!!! Te przeszycia na ostatniej- po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jakie piękne, dla mnie ta z liliami jest obłędna, może dlatego ta bardziej mi sie podoba bo kielich znam już ze swoich prac a ta jest dla mnie nowością..
    cudna i jeszcze raz wielkie dzięki za miłe słowa, które u mnie zostawiasz :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. What beautiful cards, love all the detail that you put into. Thanks for joining us at Cardabilities!

    Jacqueline
    Cardabilities DT member

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous casrds, love the earthy colours and the embossed panels! Thanks for playing along with us at Colour Create, Juliexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Both cards are lovely, the soft hues are very pretty. Thank you for joining us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...