czwartek, 3 maja 2012

Same przyjemności ;)

Po bardzo intensywnym poprzednim tygodniu, zrobiłam sobie małą przerwę w moim "artystycznym wytwórstwie" - stąd ta cisza na blogu. To błogie leniuchowanie (ha! leniuchowanie? a te porządki w "pracowni"? - niezwykle wyczerpujące!;) ) jednak wkrótce się skończy - komunie nieodwołalnie nadchodzą i zaraz nastąpi wysyp stosownych pamiątek. Dziś jeszcze cicho sza... Cieszę się słońcem w mieście! Od jutra ruszam do pracy!


W ostatnich dniach (tygodniach?) spotkało mnie kilka bardzo miłych zdarzeń.

z caboniowa dotarła informacja o przyznanym mojemu blogowi wyróżnieniu. Dziękuję bardzo!!!
Teraz pozostaje mi wyróżnić 5 innych blogów (o liczbie obserwatorów poniżej 200) - ten blogowy "uśmiech" otrzymują:

Dorota_mk - której kartki i albumy nieustannie wprawiają mnie w zachwyt

Justt - za ciekawe LO'sy (podglądamy się trochę na Flickr;) ) oraz lekkie i pomysłowe kartki - zobaczcie też ten tort!

ZUzanna - której anioły zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy;)

Musta - do Musty trafiłam dzięki mojemu candy - sumiennie po kolei odwiedzam zgłoszone blogi i poznaję wiele ciekawych miejsc - Musta szyje i robi biżuteryjne cacka - zajrzyjcie koniecznie!

Jufima - za cudne dekupażowe inspiracje, ot choćby to jajko;)


Mój blog otrzymał też wyróżnienie od Eli 17! Jeszcze raz dziękuję! Tu zasadą jest przekazanie wyróżnienia kolejnym 10 blogom. Uff, trochę dużo - pozostanę przy pięciu wymienionych powyżej ;) Dziewczyny - podwójne gratulacje!



Za moją gate folded card (gated card) otrzymałam wyróżnienie na colourQueen challenge blog! Dziękuję!


Pracownia Wycinanki organizuje Rozdawnictwo./Giveaway.




Ja natomiast zapraszam serdecznie na moje CANDY u bligu - do wygrania mnóstwo papierów i przydasiów. Zajrzyjcie koniecznie ;)

Cieszę się z rosnącej liczby obserwujących oraz komentujących moje blogowe poczynania. Za to ostatnie (komentarze) szczególnie dziękuję! Naprawdę dodają skrzyyyydeł! ;)

7 komentarzy:

  1. oooo... jak miło!!! dziękuję bardzo, DZIĘKUJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo dziękuję za to wyróżnienie :)
    nie umiem powiedzieć ile radości mi dziś przyniosło tymbardziej, że dzień jakoś od rana się nie składa... dużo w tym mojej winy, bo przez to co robię domownicy mnie nienawidzą :(
    dzięki takim osóbkom jak Ty nagle się dowiaduję, że to ma sens, że to się podoba i że warto to robić :)
    Jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli udało mi się poprawić Twój nastrój, to się cieszę!

      Co do tarć domowych - cóż, z doświadczenia wiem, że nawał pracy twórczej ma się nijak do "ogarniętego" domu - mówiąc delikatnie: ogólny bałagan, brak obiadu, dzieci do południa (sobotniego/niedzielnego) w piżamkach, no i ta dziura w budżecie domowym (co zarobię - z nawiązką wydaję!)...

      Ale radość daje to ogromną, a jeszcze to spojrzenie obdarowanego - bezcenne! I komentarzowo-lajkowe wsparcie artystycznych koleżanek i kolegów - aż chce się (two)żyć ;) - Oh, dlaczego mamy "rz" i "ż"? - tak ładnie by pasowało ;))

      Usuń
    2. :) chyba (dzięki Tobie) przechodzę w fazę optymizmu ....

      Usuń
  3. ojej, Bligu, dziękuję Ci serdecznie! :** i już wpisałam sobie Twój blog, żebym mogła na bieżąco oglądać Twoje cuda :)) Jeszcze raz wielkie dzięki, to bardzo miłe z Twojej strony :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień :) I mam nadzieję, że słoneczne leniuchowanie jest przyjemne... P.S. Przy okazji i bardzo nieśmiało zapraszam również na nasze wyzwania... :) http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2012/04/zainspiruj-sie-1-piechota-do-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo dziękuję bardzo za wyróżnienie! :D Naprawdę mi miło!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...