wtorek, 8 maja 2012

"la maison rose" rulez!

Kartki na dzień matki w pięknej oprawie papierów ILS la maison rose z dodatkiem LET IT GO.
Obie te kolekcje otrzymałam jakiś czas temu. Pochłonięta innymi zadaniami, tylko je gładziłam i podziwiałam, a teraz poszły pod nóż gilotyny ;)

Tu jeszcze razem...


a tu osobno;)

"Makową" zgłaszam na wyzwanie rs #10 na blogu retro sketches.


Użycie crackle accents dało ciekawy efekt...




Kolejna kartka wykonana jest według #5 mapki - wyzwanie na Romantycznym ILS.




Poniższa powstała w oparciu o #4 mapkę, którą znajdziecie na blogu GOscrap.






_________________
Materiałoznawstwo;)
papiery ILS la maison rose oraz LET IT GO, wykrojnik

33 komentarze:

  1. wow!genialne! każda piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! Wszystkie! No i świetnie wykorzystane wykrojniki :)
    Nie wpadłam na pomysł, aby ten 'makowy' wykrojnik tak wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stworzyłaś cudną kolekcję kartek, co jedna piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki śliczne - każda piękna i niepowtarzalna , dla mnie "makowa" wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie wspaniale kartki, podziwiam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Both cards are beautiful but the card with the red negative die cut flowers is outstanding! So glad you played RetroSketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne... co jedna to piekniejsza, nie mogę się napatrzeć na ta drugą zapewne przez nietypowy kształt no i te pastele...
    CUDOWNE !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te kartki, takie wysmakowane kolory. Podziwiam Twój talent i gratuluję. Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. This card is amazing! I love the negative space and the red is oh so perfect! Thanks so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram przedmówczynie. Wszystkie karteczki są cudowne - ale ta z makami jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie robią wrażenie wszystkie trzy:-). Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki :-) Jakiś czas temu napisałam Do Ciebie wiadomość z prośbą o pomoc, ale pewnie jej jeszcze nie odczytałaś. Mam nadzieję, że mi pomożesz :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, czy ja dobrze dobrze pamiętam, że chodziło o albumy? Ja ich niestety nie robię, na razie ciułam na bindownicę ;( Wydawało mi się, że odesłałam Ci info...
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie, nic nie dostałam, ale nie szkodzi.Myślałam, że nie odczytałaś. Dziękuję za wiadomość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. I LOVE the chevron card with the negative die cut. The POP of red against the grey is beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie dziękuję za tak miłe komentarze! Cieszę się, że spodobały się Wam moje "matczyne" kartki;)

    Thanks a lot for such a nice comments!
    They make me really happy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to co... to ja sobie do nich powzdycham po prostu... :)
    Aaccchhhh.........

    OdpowiedzUsuń
  17. najpiękniejsza ta z makami... :)

    zapraszam Cię na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka, mnie też najbardziej podobają się te z makami.
    Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne!!!! Maki wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń
  20. WOOHOO - Congrats on your SHOUTout this week at RetroSketches!!! Love your beautiful card!!! The design and that flower are perfect! Thank you so much for playing with us!

    OdpowiedzUsuń
  21. GORGEOUS cards, I particularly LOVE the poppies - just stunning!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuda stworzyłaś! Makowa skradła moje serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne kartki, makowa mnie powaliła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka z makami jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka z makami jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki są piękne ale ta makowa jest cudowna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza kartka taka piękna, że musiałam dać komentarz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...