sobota, 5 maja 2012

Ślub w turkusie

Według Pantone kolorem - hitem tego roku jest Tangerine Tango. Cóż u mnie niepodzielnie króluje turkus - ciągle słyszę "może coś z turkusem?"
Dziś ślubna kartka dla bardzo zakochanych :)





Kartka przygotowana według mapki wyzwania na ScrapMap cardmapka #5 oraz według wytycznych "błyszczącego" 11 wyzwania w Scrap Markecie.



_______________________
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania powyższej kartki wykorzystałam:
papier Turkusowe Zawijasy, ćwiek, błyskotki

13 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, a turkus jest nieziemski, również bardzo lubię ten kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Diamenciki ślicznie się na niej prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, fajne połączenie kolorów i te diamęciki mhryy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna!i ten piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest... uwielbiam ten papier, do tego mają wstążkę identyczną :) i dałaś wycinankę z wykrojnika, którego ja nie zdązyłam kupić :(
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, lubię turkus a w połączeniu ze srebrem - super i jeszcze te diamenciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję rację chanya13 - turkus w zestawie ze srebrem wygląda nieziemsko! I kryształki dopełniają całość. Kartka bardzo elegancka :)
    Pozdrawiam! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego, że ciągle coś w turkusie- ten kolor jest obłędny.. Twoja karteczka również :) Prosta i niezwykle wymowna jednocześnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny minimalizm i bardzo elegancka! wspaniała!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudna!! Efektowna i bardzo elegancka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie lubię ten papier Eight...nie mogłam go pociąć, nie mogłam ,tylko wąchałam, dotykałam ,odkładałam:-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...