wtorek, 15 maja 2012

Dzień Niezapominajki


Moje candy dobiega końca - do północy raptem parę godzin...
Niezmiernie się cieszę, że do zabawy zgłosiło się tyle osób. Dziękuję!
Odwiedzam Wasze blogi, oglądam i podziwiam! Została mi jeszcze "mniejsza połowa" zgłoszeń, ale dam radę:)

Losowanie przeprowadzę w ciągu 2-3 dni za pomocą maszyn losujących w postaci moich dzieci ;)

Obiecałam dwie nagrody - główną (losowaną spośród wszystkich zgłoszeń) oraz wykrojnikową (dla obserwatorów). Dumam jeszcze nad trzecią - niespodziankową - w końcu mam aż trzy maszyny losujące!

Pozdrawiam serdecznie i zostawiam Was z (chyba) niezapominajkowym bukietem!

9 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że mogę pisać w liczbie mnogiej: czekamy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam przypadkiem i zdążyłam na ostatnią chwilę, z czego się niezmiernie cieszę:) I uwielbiam niezapominajki:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. optymistyczny wpis poprawil mi nastroj - dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No chyba nie pozwilisz, by której Maszynce Losującej było smutno... Dziękuję za odwiedziny u mnie. Tak, nauczycielkę, dla mnie Mistrzynię mamy tę samą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zabawy i tez chyba nadchodzi pora coś zrobic u mnie :)
    buziaki dla "maszyn losujących" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach niezapominajki ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...