piątek, 4 listopada 2011

Ciasteczka i cukiereczki

czyli same słodkości, a wszystko z okazji upływającej rocznicy powstania tego bloga.
15 listopada minie rok od napisania pierwszego posta. W tym czasie opublikowałam ponad 180 postów, które obejrzało ponad 12 tysięcy gości, zostawiając ponad 220 komentarzy. "Zdobyłam" 35 obserwatorów oraz 26 lubiących bligu na Facebooku. Poznałam prawdziwych pasjonatów różnych technik rękodzieła.

Chciałabym podzielić się z Wami tym urodzinowym tortem, którego symbolicznie zastąpi poniższy "zestaw kreatywny" ;)


Co dokładnie zawiera paczka?

papiery dwustronne i jednostronne - między innymi z ILS (także z najnowszej kolekcji!), Galerii Papieru, Dovecraft - łącznie 15 arkuszy w formacie 30x30, 2 arkusze A4 oraz 25 arkuszy w formacie 15x15
stemple - świąteczne i uniwersalne, silikonowe i na drewnianym klocku - łącznie 11 sztuk
metalowe klipsy i tagi - z Making Memories
wstążki - szerokie i ozdobne (8 różnych kawałków po 30 cm) oraz satynowe (11 kawałków po 50 cm) w sumie prawie 8 metrów
mix die cutów (wycinanek) - 12 sztuk
karteczki do jurnalingu - 8 sztuk
dziurkacz brzegowy
ćwieki z craftmanii
naklejki z kwiatami - dwa arkusiki
zestaw przydasiów - motylki, pomponiki, tagi z kwiatkami mulberry
niepoliczalny zestaw wycinanek z Big Shota i dziurkaczy tłocząco-tnących - między innymi motylki, gałązki choinkowe, okrągłe serwetki, ozdobne tagi,...
i dla tych co lubią tworzyć własne papiery - komplet 20 serwetek
no i zdałam sobie sprawę, że nie odłożyłam żadnych kwiatków - dorzucę sporą ich garść ;)

Zasady candy - standardowe ;)

1. zostaw komentarz pod tym postem, zgłaszając chęć uczestnictwa w zabawie;
2. umieść informację o candy w postaci banerka na pasku bocznym swojego bloga;
3. losowanie odbędzie się 20 listopada br.
4. zostań obserwatorem tego bloga! Z grona obserwatorów, którzy zostawią komentarz pod tym postem, wylosuję dodatkową osobę. Otrzyma ona paczkę-niespodziankę z sizzix'owymi scrapkami.

116 komentarzy:

  1. Słodycze wyglądają samkowicie, nic dziwnego że się skusiłam. Z okazji pierwszej rocznicy życzę Ci wciąż fantastycznych pomysłów, rosnącego grona fanów i wielu okazji do spełniania swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję I rocznicy!
    Oby kolejne lata były równie owocne ;)
    Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przyłączam się do gratulacji.Duuuużo wolego czasu na craft i nieustającej weeeeny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!zglaszam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz tu zawitałam wprost od Eli i chyba zostanę na dłużej bo mi się u Ciebie podoba! Pozdrawiam Kruszyna
    p.s. candyduję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dalszej nieustającej weny i kolejnego fantastycznego roku.
    Chętnie zapiszę się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj z okazji rocznicy!
    Zapisuję się na cukierasy!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne cukieraski!! no aż nie mogę doczekać się losowania! :D
    Życzę weny i radości z tworzenia na następny roczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórz i pisz, pokazuj;-)
    Na cukiereczki zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że staję do kolejki :) Życzę kolejnego twórczego roku! I dziękuję za odwiedziny na moim blogu i ciepły komentarz. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja się zapisuję, dużo słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!
    izoldka-kreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję sie i gratuluję rocznicy:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych lat satysfakcjonującego i pełnego pasji blogowania życzę. Mam nadzieję na upolowanie tego smakowitego zestawu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. przyszłam oglądać bileciki prezentowe a tu takie słodkości:D zostaję i ustawiam się w kolejce:D http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuję za odwiedziny i życzenia miło mi że mogłam zawitać tutaj :-)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po Twoje słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcia sie zapisuję zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy blogowania! Przygotowałaś piękny zestaw! Może dopisze mi szczęście w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Agatko. Baraszkowałam dziś po blogowym świecie i przez wyznaniową zawieszkę na prezent trafiłam do Ciebie. Piękne prace tworzysz.Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Gratuluje roczku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko kochana! Fajnie, ze chcesz sie podzielic taka masa przydasi. Zapraszam rowniez na moje zimowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie sposób się oprzeć takim słodkością więc się ustawiam :) gratulacje roczku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ale cukierasy zapisuję się oczywiście!!! Oraz zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne candy więc i ja się zapisuję z ogromną przyjemnością i gratuluję rocznicy, życzę wielu inspiracji do kolejnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się zapiszę

    Jeśli można zapraszam na moje urodzinowe candy
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. łał....ale wysyp słodkości....z samego patrzenia kilka kilo więcej...hi hi:)
    ustawiam się w kolejce i przesyłam pozdrowienia!:)

    rachel-kolory

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego i życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania,zapisuję się w kolejce po smakołyki,pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudne candy, ustawiam się w kolejce, obserwuję i zapraszam do zabawy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuje sie i ja :* obserwuje tez :)
    zapraszam czasem do siebie :*
    http://pracownia-jasminowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe candy, bloga już obserwuję:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużżo cukierków przygotowałaś, więc jak się tutaj nie skusić:)) Ustawiam się w kolejce!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłszam się do słodkiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję roczku.:) I dopisuję się po Candy.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję rocznicy;)
    i staję w kolejce po słodkości, może tym razem się uda ;)!!
    obserwuję FULLOPCJA
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kuszące :) Zgłaszam się :)

    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się w kolejce i obserwuję!

    http://wyklejwymaluj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie dołączę :)

    obserwacja jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy!
    Chętnie zapisuję się na candy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie bogactwo nie może mnie ominąć :)
    Zapraszam do siebie na Błyskotkowe Candy
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje serdecznie i \zapisuje sie!!
    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mmmm co za słodkości:) Mniam:)
    Z wielką chęcią o nie zawalczę:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również ustawiam się po cukierasy :-)
    banerek na http://kwiatynatury.blogspot.com
    i oczywiście że obserwuję :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce :)
    justynka68@poczta.onet.pl
    Info zamieściłam na fb,ponieważ bloga nie posiadam: www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=260586507325036&id=100000537111909

    Pozdrawiam!

    ~~~~
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie można przegapić takiego candy!!!zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zapiszę, obserwuję by po losowaniu też tu zajrzeć, a przy okazji zapraszam na candy u mnie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale smakowite cukiereczki!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce, a z okazji rocznicy życzę wielu twórczych pomysłów.
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj piękne rzeczy tworzysz także pozostanę tu na dłużej Twoim obserwatorem:)z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:) z okazji roczku życzę Ci wielu, wielu twórczych pomysłów:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  49. Tup, tup, tup... dotarłam na koniec kolejki...
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy u mnie:
    http://kre-akcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Na takie cukiereczki każdy ma chrapkę ;)
    Z przyjemnością dołączam do kolejeczki i do obserwatorów i dodałam do moich ulubionych blogów ;) Piekne rzeczy tworzysz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. mmm ale słodkości! z chęcią bym przygarnęła ;) zapisuję się i obserwuję! i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zostałam obserwatorem i zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy!

    Obserwuję i z przyjemnością ustawiam się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  54. o rany, ale cudeńka uszykowałaś dla nas!:)))) wprost idealne przed świętami!:)))stawiam się więc!

    OdpowiedzUsuń
  55. CUDEŃKAA !

    Obserwuję bloga, podlinkowana fotka jest o tu :
    http://jokerowa-rzeczywistosc.blogspot.com/p/rozdania-candy.html
    kontakt : kasiab-10@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Marzą mi się takie cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Joanna
    www.mixrobotkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję jako Paula

    www.crazy-fashion-world.blogspot.com
    email paulaherman@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Może i ja zapisze Ela

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję i zgłaszam się po cukierasy.Pozdrawiam.Banerek umieściłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też ustawiam się po słodkości

    OdpowiedzUsuń
  61. z przyjemnością przygarnę takie pyszności:)
    scrapfantazje.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudeńka. I ja przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. aż mi się oczy zaświeciły, oj jak bardzo bym chciała:)
    zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Candy marzenie :) I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zglaszam sie oczywiscie bardzo chetnie. Slicznie tu u Ciebie :D
    Info u mnie na blogu. Zapraszam do siebie :) pozdrawiam serdecznie Chabrowa_Panienka
    http://chabrowapanienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Och ilez tu slodkosci, sprobuje moze sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  67. dopisuję się licząc na łut szczęście

    http://turkusowekorale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się i ja!
    Pozdrawiam! Makola;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Banerek wstawiłam na swojego bloga, i zgłaszam chęć udziału w konkursie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  70. Och co za słodkości :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam
    http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapraszam na owocową wymiankę :)
    http://modelinowyszall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Nieco spóźnione życzenia rocznicowe. Gratuluję!

    I staję w kolejce, a Ciebie zapraszam na moje filcowe cukierasy - może coś wpadnie Ci w oko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Staję grzecznie w kolejce.
    A na urodziny życzę żebyś spotkała złotą rybkę, która spełni wszystkie Twoje życzenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  76. mogę i ja dołączyć...?
    powoli wracam do świata blogów :)

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    dlaczego nie mozna dołączyć do obserwatorów...???

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudna "paka" chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluje roczku :) i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję rocznicy!
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluje i życzę dalszych rocznic:)
    Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam www.emisart.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Same słodkości to i ja spróbuję szansy w zabawie i ustawiam się w kolejce;) i już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce, nie sposób oprzeć się takim słodkościom :))

    OdpowiedzUsuń
  83. taka masa śliczności, że ja i stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się:) Banerek na kilkascian.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ojej, to odpowiedniej dla mnie smakołyki :)
    Ustawiam się w kolejce i z dumą mówię, że należę do obserwatorów tego wspaniałego miejsca :)

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. chętnie się zapiszę na takie skarby:)
    pozdrawiam
    i obserwuję też:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękne rzeczy, tak więc chętnie się zapiszę.
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Wspaniałe candy, oczywiscie się zapisuję i dodaję z przyjemnością do obserwowanych :)pozdrawiam
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam jako początkująca blogerka. Candy to u mnie nowość, tym bardziej widząc tyle smakołyków zapisuję się jak najszybciej :) Z okazji rocznicy życzę dalszych wspaniałych pomysłów, a jak widzę masz ich mnóstwo, co jeden piękniejszy, ciekawszy. Podziwiam i dlatego pozwoliłam sobie dodać Twoją stronę do wartych zwiedzania na moim blogu (http://marzka30-mojeconieco.blogspot.com/).

    OdpowiedzUsuń
  90. z miłą chęcią ustawię się w kolejce... po takie cukierasy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie wezmę udział w zabawie. Super candy!
    Pozdrawiam
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluje rocznicy:)) i bardzo chetnie stane w kolejce po cukieraski:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też, ja też :)
    Pozdrawiam!
    troja.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Candy zachwycające z niecierpliwością będę oczekiwać wyników losowania. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale słodkości, skusiły i mnie! W ramach rewanżu zapraszam na candy do siebie: made-by-IWA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się ochoczo w kolejeczce:)))
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na mikołajkowe  anielskie Candy

    OdpowiedzUsuń
  97. Ło matko :D Chyba muszę spróbować szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluje rocznicy:)) http://innaaugsburger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale smakowita paka, też się dopisuje :D
    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję rocznicy ;)
    Chociaż po raz pierwszy tu jestem - muszę przyznać że masz naprawdę wspaniałe prace ;)
    Dodaję do obserwatorów i ustawiam się w kolejce po te słodkości ;)
    Pozdrawiam,
    malzowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Takie niespodzianki to prawdziwa radość! Ustawiam sie w kolejce :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Scrap to coś czego chciałabym się w końcu nauczyć, zatem ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  103. przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. swietne te Twoje cukierasy!!! ustawiamsie wiec w kolejce i czekam na losowanie:)
    pozdrawiam zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Z ogromną przyjemnością zgłaszam się do zabawy :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Widzę, że losowania jescze nie bylo, wiec może się załapię jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak tu nie chcieć przygarnąć tyle cudności różności :D
    wskakuję do kolejki czekając cierpliwie :D
    pozdrawiam
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  108. obserwuję i podziwiam:) dołączam się do kolejki:) rudanetta@gmail.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Thanks for any othеr excеllent post. The plaсe elsе may јust anyboԁу get that kind
    of informatiοn in such a perfеct approach of writing?

    Ι have a pгesentation subsеquеnt ωeek, and I'm at the look for such information.
    Here is my web page ... pikavippii

    OdpowiedzUsuń
  110. I'm gone to inform my little brother, that he should also pay a visit this weblog on regular basis to take updated from hottest reports.
    Here is my web page : pikavippi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...