piątek, 25 maja 2012

Candy DOGRYWKA!

Mała niespodzianka dla biorących udział w moim candy. Do wygrania były trzy nagrody. Moje, jak słusznie zauważyłyście;), śliczne dzieci wylosowały trzy osoby, ale zgłosiły się tylko dwie z nich. Odczekałam tydzień i postanowiłam losować jeszcze raz. Spośród osób, które zostawiły komentarz pod postem z wynikami candy, wylosowałam...

29 komentarz zostawiła Fiolka! Gratuluję!

Fiolkę proszę o kontakt mailowy:))

Dla przełamania "mamowej" produkcji kartka ślubna w kolorystyce wyzwania CR84FN54.




Kolory wyzwania to:




9 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka! A Fiolce gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka znów wyszła śliczniutka :-) Gratulacje dla zwyciężczyni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. So very pretty! Love the fancy oval doily and the textured background! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous. Pretty stitched detail, lovely lacey oval and pretty flower! Great work. Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply beautiful, I love that frame, and the beautiful flower.
    Thanks for joining us at Cr84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka,gratulacje dla Fiolki

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna karteczka i piękna jak zawsze :) Kolorki śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudna... przymierzałam sie i przymierzałam do tej palety, nawyciągałam papierów i z tego wyszedł tylko bałagan :) ale cieszę się, że Ty zrobiłaś karteczkę i do tego godną wygranej :) Polki górą :)
    Buziale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje szczęśliwej z drugiego podejścia. Bardzo ładna kartka. Urzekła mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...