sobota, 23 stycznia 2016

Z motylkami

Niezależnie od tego, jak miło spędzamy zimę, 
wiosna jest zawsze niezwykle wyczekiwaną porą roku.
Nie inaczej jest w moim przypadku :)

Dlatego, jako Gościnna Projektantka Craft Style,
przygotowałam kartkę z wyjątkowo sympatycznym symbolem ciepłych dni - motylkami.

 Florystyczny wzór uzyskałam dzięki paście strukturalnej odbitej przez maskę,
a intensywny koralowy kolor papieru złagodziłam nieco mgiełką.
 

Główną ozdobą są tu wspomniane motylki. 
Umieściłam je na wąskich przezroczystych paskach, 
dzięki czemu motyle zdają się unosić na kwiatami.


O, tu widać to dość dobrze ;)

 

A jeśli spodobał się Wam napis umieszczony na kartce... - znajdziecie go w zakładce Freebies :) 


Rozbudziłam w Was pragnienie wiosny? Mam nadzieję, że tak :)

Pozdrawiam serdecznie!
Byle do wiosny ;)


4 komentarze:

  1. Śliczna... I niezwykle radosna :) taki wybuch lata w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak! Pragnę wiosny - bardzo :) Kartka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tymi motylami , wygląda bardiej naturalnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...