czwartek, 28 marca 2013

BLOG HOP SZAGA!!!

Kilkanaście dni temu wraz z kilkoma craftującymi koleżankami z SZAGI rozmawiałyśmy o urokach blogowania. Z tego spotkania powstał artykuł-wywiad, który ukazał się w lokalnej prasie, a jego elektroniczną wersję będzie można wkrótce znaleźć TU i TU.
Serdecznie dziękujemy red. Magdzie Prętkiej za wytrwałe moderowanie naszego, momentami dość chaotycznego, słowotoku

Dziś chcemy zabrać Was w wirtualną podróż po blogach naszej piątki.
Krótko mówiąc zapraszamy na blog hopową zabawę!
Podążając za wskazówkami, odwiedźcie nasze blogi, według podanej niżej kolejności.
Wszystkie umieściłyśmy w swoich postach (blogowych wpisach) pewne słowo-klucz (każda swoje) obrazujące naszą twórczość.
U każdej z nas zostawcie komentarz, że bierzecie udział w zabawie, skompletujcie wszystkie pięć kluczy i wpiszcie je w komentarzu na ostatnim blogu.
Spośród Was wylosujemy szczęśliwca, który otrzyma od nas pięć pięknych niespodzianek.

Jeśli trafiliście do mnie od blueagaty, to jesteście na dobrym tropie. Jeśli nie, wróćcie na początek drogi.
Przeczytajcie niniejszego posta i znajdźcie pierwsze hasło. Później, w komentarzu wpiszcie wszystkie nasze magiczne słowa. Losowanie wkrótce...

Wracając jednak do wywiadu - pierwsze pytanie, niejako na rozgrzewkę:"Jak to się zaczęło?" Hm, no właśnie - poddałam się wnikliwej wiwisekcji i moje najstarsze, najdawniejsze wspomnienie to mój ukochany Reszel, zima, noc, padający śnieg i ja na sankach. A i piekarnia, która teraz jest lumpeksem. Kto i dlaczego wiózł mnie mroźną nocą na sankach - pojęcia nie mam :) Z takiego wczesnego dzieciństwa jest jeszcze taka anegdota - byłam dzieckiem, które nie potrafiło chodzić i wszędzie leciało biegiem. Czyli rtęć, zwana żywym srebrem. Czy byłam, jak ona, niebezpieczna dla otoczenia? Cóż wychowywałam się z trzema braćmi ciotecznymi, których teraz nazywam kuzynami. Jako jedyna baba w stadzie, musiałam swoją "babską ułomność" nadrabiać dzikością serca i rozumu, a czasem brakiem tego drugiego. Stąd rozmaite dziwne pomysły - przytaczać nie będę - moje dzieci właśnie uczą się czytać :) A propos dzieci - los mi odpłacił z nawiązką - one też wszędzie biegiem i sto pomysłów na minutę, a że jest ich troje i niemalże w tym samym wieku, to już nie jest stado. To nieokiełznana, dzika, ale jakże kochana horda!


Moje ulubione zdjęcie z dzieciństwa - mój brat cioteczny (prawie brat bliźniak!) i ja.
Ja to ta powabna w czerwonych, jak mniemam, skarpetach ;)


Na dowód, że bywam też damą ;)


i że ciągle śmieje mi się paszcza!

A blogowanie jest naprawdę fajne…
A zaczęło się z nadmiaru dzieci, przerwanej kariery zawodowej i ogromnych ilości wolnego czasu. A że "nicnierobienie" było zawsze dla mnie prawdziwą torturą, poszłam na kurs decoupage. Tam poznałam cabolę z caboniowa. Z blueagatą spotkałyśmy się w pasmanterii, gdzie jej zainteresowanie wzbudziły moje dość dziwne zakupy:) Niepowtarzalną i Groszka polubiłam po pierwszej kawie i pierwszym wspólnym "szagowaniu".

Dziewczyny (sory za mały seksizm, ale nas jest naprawdę więcej;))! Zrzeszajcie się w małych, lokalnych grupach - jak mówią w kupie raźniej ;) Na pewno łatwiej i przyjemniej działać! Wspierajmy się wzajemnie!

Moje słowo klucz to RADOŚĆ.
Wszystko, do czego podchodzisz z radością daje sukces.

A zainteresowanych moją twórczością odsyłam do wcześniejszych postów ;)
Oglądajcie i komentujcie!
Kompilację moich ulubionych prac znajdziecie w zakładce Moje ulubione;). Zapraszam!

23 komentarze:

  1. Fajna zabawa - dzięki niej poznam tych, których co miesiąc poznać próbuję...

    Szkoda, że układanka się rozsypuje już na drugim kawałku.. Idę spać, może jutro się poskłada - zabawa mnie wciągnęła, nie odpuszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobi, już wszystko działa ;)
      Jak to mówią: pierwsze śliwki...

      Zapraszamy!

      Usuń
  2. Wasze magiczne hasła to: radość,przypadek, spełnienie,bigos,odcienie, pozdrawiam i życzę dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadek,spełnienie,bigos,odcienie,radość.Czy dobrze odnalazłam 5 kluczy?Zyczę Ci dalszej radości z tworzenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZYPADEK SPEŁNIENIE BIGOS ODCIENIE RADOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypadek-Spełnienie-Bigos-Odcienie-Radość

    OdpowiedzUsuń
  6. Tata Marii;)

    przypadek/spełnienie/bigos/odcienie/radość

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypadek,Spełnienie,Bigos,Odcienie,Radość.pozdawiam Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypadek, spełnienie, bigos, odcienie i radość.

    Każdej z Was składam życzenia; Tobie życzę, by obecnie życie nie zatarło wspaniałych wspomnień z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadek, spełnienie, bigos, odcienie, radość - nie składa się to w żadne sensowne hasło. Miło było odwiedzić Wasze blogi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypadek, spełnienie, bigos, odcienie i radość. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie. Jasiulowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że jak się prześpię, to już wszystko będzie :)

    Zajrzałam, poczytałam, poznałam tych, których na razie nieskutecznie poznać co miesiąc próbuję, uzbierałam wszystkie hasła: przypadek, spełnienie, bigos, odcienie, radość....

    Dziękuję za zabawę i do zobaczenia - mam nadzieję, że tym razem się uda, nie zapominajcie o mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasze magiczne słowa to przypadek, spełnienie, bigos, odcienie i radość.
    Fajna blogowa wycieczka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. przypadek, spełnienie, bigos, odcienie, radość :) fajny pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie i ja się przyłączę, gdyż przez PRZYPADEK, można znaleźć SPEŁNIENIE, a BIGOS ma różne ODCIENIE, w tym też i RADOŚĆ :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No to i ja na sam koniec: przypadek, spełnienie, bigos, odcienie, radość:):):) Kocham Twoje kartki Agata:) są super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawy punkt ostatni a szkoda, że taka krótka to droga :)
    Przypadek Niepowtarzalnej Kartki, Spełnienie Groszka, Caboniowy Bigos, Odcienie Blueagaty, Radość Bligu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.PRZYPADEK 2. SPEŁNIENIE 3. BIGOS 4. ODCIENIE 5. RADOŚĆ

    veni vidi vici!
    Fajnie było dla odmiany coś o was poczytać a nie tylko pooglądać wasze wytwory.
    Pozdrawiam i do następnego razu
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypadek, spełnienie, bigos, odcienie, radość.
    Z przyjemnością odwiedziłam Wasze blogi (niektóre nie pierwszy raz) i przeczytałam interesujące posty. Pozdrawiam i życzę miłego blogowania, bo ... blogowanie jest naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi było miło odwiedzić wasze blogi,
    i bardzo ciekawa zabawa,

    PRZYPADEK, SPEŁNIENIE, BIGOS, ODCIENIE, RADOŚĆ

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://palipaspa.blogspot.com/
    ... bo blogowanie jest naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna historia, ja też chcę rzucić prace, ale ciągle mam zbyt mało odwagi... ale dajecie mi wiarę dziwuszki, tetnicie życiem, pomysłami i zarazacie miłością do sztuki xxx uwielbiam was za to... apropos... super zabawa, biorę udział i lecę do następnego bloga xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. ale gluptak ze mnie, tak się wciągnęłam ze nie zauważyłam ze to już pięć blogów za mną i chciałam czytać więcej ;D wasze hasła to: przypadek, spełnienie, bigos, odcienie i radość

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękną rzeczą jest kolekcjonować zdjęcia oraz uśmiechy ;) Radość przepełnia tych, którzy naprawdę jej chcą :)

    Wasze klucze są piękne:
    PRZYPADEK - bo to one rządzą światem
    SPEŁNIENIE- bo to do niego prowadzą wszystkie nasze wysiłki i pragnienia
    BIGOS- bo głodnym tworzyć się nie da ;)
    ODCIENIE- bo różne przybiera życie w czasie naszej wędrówki
    RADOŚĆ - bo co by się nie działo, musimy potrafić czerpać ją z najmniejszych rzeczy

    Całuję Was wszystkie dziewczyny, blogujcie i zaskakujcie! Aneta Orlińska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...