czwartek, 14 stycznia 2016

Przestrzeń

Dziś zaczynamy "przestrzenną" zabawę na blogu CRAFTfun! 
Na najnowsze #43 wyzwanie należy przygotować pracę z przestrzenią, warstwami i głębią.

Ja zadanie potraktowałam mniej technicznie (choć i warstw jest sporo, i centymetrów grubości niemało), a bardziej symbolicznie. 
Przygotowałam blejtram z moim zdjęciem na największym, jakie pamiętam, polu koniczyny :)

 

Oprócz wspomnianych przestrzeni i warstw, 
praca zawiera też głębię - w tym przypadku głębię myśli ;)

Któż z nas bowiem nie wspomina z radością i nostalgią beztroskich lat dzieciństwa...
Ja przynajmniej robię to dość często. 
Stąd apel "Ciesz się chwilą
i inne symbole beztroskiej swobody: baloniki, piórka i motylki :)




Jest też uroczy badzik i ledwie widoczny liść paproci.




Czekamy na Wasze zgłoszenia!
Jestem ciekawa Waszych interpretacji tego tematu :)






2 komentarze:

  1. Świetna praca, fajnie, że zaczęłaś mediować, z Twoimi kwiatowymi kompozycjami to wszystko pięknie się zgrywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. głęboka myśl i świetna interpretacja tematu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...