piątek, 8 stycznia 2016

Krok po kroku - mixed mediowe pudełko

Dziś, w ramach inspiracji dla CRAFTfun
zapraszam na mały kurs jak krok po kroku wykonać pudełko z zamykanym wieczkiem. 
Przechowywać w nim możemy na przykład zdjęcia czy kartki świąteczne. 
Ja włożę tam świeczki tea light, których w okresie świąteczno-zimowym używamy mnóstwo :)

Pudełko powstało z bazy Pudełko koperta
Mnie urzekł sposób łączenia elementów, który jest bardzo trwały a części pozostają ruchome.

Gotowe pudełko wygląda tak:


Do wykonania pudełka niezbędna były
wspomniana baza Pudełko koperta, maska Szablon CRAFTfun I, gesso stempel oraz pastele. 

Przydały się też różne ozdoby, ale o tym na końcu ;)

Gessujemy, stemplujemy, maskujemy!
Pierwszy etap to zabezpieczenie wszystkich elementów gessem.


 

Po odczekaniu chwili i upewnieniu się, że elementy są już suche, pokryłam ścianki i wieczko stemplami. 
Korzystając z maski nałożyłam pastę strukturalną.


Pora na złożenie pudełka! 
Jest to proste dzięki wygodnym wypustkom, które zazębiają kolejne elementy. 
Wieczko pozostawiłam jeszcze oddzielne. Ułatwiło mi to dalszą pracę. 


Kolejny etap to kolor!
Zdecydowałam się na mocne, energetyczne barwy.

Tu efekt prosto z pędzelka (malowałam pastelami z tubki). Kolor... hmm, dość nasycony...


Tu farba "wypsikana" czyli wypłukana wodą.


"Sznurujemy" wieczko i zamykającą klapkę...


... i skupiamy się na ozdabianiu.


 

 


Mam nadzieję, że podsunęłam ciekawą propozycję :)
Do dzieła!

Pozdrawiam serdecznie,
Bligu



2 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...