środa, 20 stycznia 2016

Album pełen marzeń // Album full of dreams



Pora na moją pierwszą inspirację dla Piątek Trzynastego :)
Czy muszę pisać, jaką mam tremę? :)
Cieszę się bardzo, że będę mogła spotykać się tu z Wami i inspirować pracami wykonanymi z tak świetnych papierów. 

It is time for my first inspiration for Piątek Trzynastego.
Do I have to write that I have stage fright? :)
 I am happy that that I will meet you here. 
I am very glad that I can inspire you with projects created with such great papers.


Przygotowałam album na zdjęcia mojej młodszej córki. 
Delikatne kolory w połączeniu z mocniejszymi akcentami idealnie się do tego nadają. 
Mam nadzieję, że piękna sentencją zachęci ją do wytrwałości w realizowaniu marzeń.

Today I prepared an album, which will include pictures of my younger daughter. 
 The soft colors combined with stronger accents perfectly suited to the task
 I hope that the beautiful quotation encourage her to persevere in accomplishing dreams.







Użyłam // I used:



http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Lagodnie%2C-12x12/82 http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-kart-do-journalingu-Vol.2.%2C-3x4-/85



Pozdrawiam serdecznie // Best regards
Bligu

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...