poniedziałek, 16 lipca 2012

Dla Hanusi

Energetyczna i radosna kartka urodzinowa - w sam raz dla czteroletniej dziewczynki!


Kartka w stylu clean&simple, której główną ozdobą są bujające w obłokach motylki.


Kolejne warstwy podklejałam kostkami dystansowymi, co dodało kartce przestrzenności;)



Kartka wykonana według mapki wyzwania retrosketches #20


Kartkę zgłaszam też na wyzwania:
wyzwanie #7 na blogu Scrapakivi
oraz
Barwy Tęczy - Pomarańczowy w Scrap Pasji.


Wykorzystane papiery pochodzą z kolekcji be optimistic.

15 komentarzy:

  1. O jejuniu, Pani prace mnie zadziwiają, każda następna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca:)

    Nie chcę roznosić spamu,
    Bardzo chcę wygrać więc Mam prośbę:
    Jeśli możesz proszę kliknij na dole strony Lubię to!
    Biorę udział w konkursie i chcę wygrać kubek termiczny:)
    Link do strony: http://www.domplusdom.pl/blog/garnitur-kawy-kropla
    Z góry dziękuję za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - radosna i optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle, ja to już mam doła jak oglądam Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! To ja przestaję kleić, lepić i ciąć;))
      A miało być optymistycznie i energetycznie... ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Dziękuję za te piękne komentarze!

    Przed chwilą siostra (mama Hani) dobiła mnie mówiąc, że Hania nie kocha już pomarańczu. Ona kocha teraz zieleń;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj...takie już są czterolatki...ale nieważne czy motylki są pomarańczowe czy zielone bo karteczka sama w sobie jest prześliczna.A Haniusi za dzień lud dwa znowu się odmieni i na powrót pokocha pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This card is stunning. Love the colours & all the elements.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh my this is so SWEET! LOVE those polka dot clouds!!! So glad you played RetroSketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Zawsze otwieram buzię ze zdziwienia, jak piękne kartki można zrobić :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely card, beautiful colors!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...