piątek, 20 lipca 2012

Wianek na czerwiec, wianek na lipiec

Dziś 20 - czas na przygodę z wiankami. W moim przypadku podwójną - nie pokazałam czerwcowego wyzwania w terminie. Wszystkich zaglądających do mnie w jego poszukiwaniu - przepraszam za opóźnienie.

Teraz już jednak zadanie lipcowe i wianek orientalny, egzotyczny.
Inspirację w tym miesiącu stanowiło poniższe zdjęcie.


Mój wianek ma przywoływać wyobrażenie ogrodu w seraju, gdzie kwiaty wspinają się po pergolach, a ozdobne ptaszki dostarczają rozrywki. Oto moja propozycja:




Największym wyzwaniem było fantazyjne wygięcie drutu - sporo się przy tym natrudziłam. cabolu i BeatKo - dziękuję za klateczkę;)


I jeszcze mała podróż w czasie - wianek czerwcowy.
Nasza inspiracja:


Miało być dżinsowo i różanie, wyszło tak:




Tradycyjnie już zapraszam do obejrzenia moich poprzednich wianków oraz do zajrzenia na blogi pozostałych dziewczyn biorących udział w zabawie.

trele-morele
Rozważna i twórcza
love, life and crafts Rudlis
Inka z Klonowej
Papierowe wariacje Asiola
AlterEgo
u Brydzi
pudełko po butach
Hand Made by Zuzik
......katerina......cała ja......
Kolorowe kartki
Diamentowy Koszyk
dekuferek

16 komentarzy:

  1. Pięknie...Sen nocy letniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zauroczona pierwszym wiankiem, stworzyłaś fantastyczną zawieszkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oba! Wianek na torbie - to jest pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bligu !!! ale dekoracja -taki rodzaj egzotyki bardzo mi odpowiada :) bosko ,a jeans też super ,tak po "mojemu" dlatego mi się ogromnie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek lipcowy skojarzył mi się z baśnią Andersena "Słowik", piękna delikatna zawieszka, a wianek czerwcowy super i do tego bardzo praktyczny... cudne oba i jaka jesteś obowiazkowa, że sobie go nie odpuściłaś, szkoda by było nie zobaczyć tej boskiej torebeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo inspirujące prace, wspaniałe wianki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!!! Taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny!!! Delikatny, bajkowy do altanki z nim!;-)
    Świetny pomysł z różaną torebką, ja jakoś nie potrafię wyjść poza schemat "wiankowego-wianka";-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Wianek lipcowy jest zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba bardzo pomysłowe i delikatne :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lipcowy wianek magiczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy wianuszek jest obłędny...wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona:
    Wianek z ptaszkiem po prostu mnie urzekł - majstersztyk. A dżinsowe kwiatki w czerwcowym są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matusiu jedyna.... ten egzotyczny wianek.. no po prostu aż słów nie mam.. jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...