środa, 5 lutego 2014

5 lutego

Dzisiejszy poranek przyniósł mi całe mnóstwo imieninowych przemiłych niespodzianek! Oprócz tych, których mogłam być pewna - moja drużyna nie zawodzi! - spotkało mnie jeszcze kilka scrapowych "głasków". Pochwalę się za moment. Teraz jeszcze kwiecista, wiosenna niemalże karteczka:


A dumę połechtały mi dziś piękne lifty mojej kartki przygotowane przez scrapgangsterki! Zapraszam do udziału w tym wyzwaniu :)

Dwie kolejne radosne wiadomości to dwa wyróżnienia!
Od the color throwdown
oraz od colourQ!
Serdecznie dziękuję!

15 komentarzy:

  1. wszystkiego najpiękniejszego i najmilszego!
    i oczywiście gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! piękne prace i zaraz zabieram sie do liftowania Twojej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia marzeń spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Marzy mi się craftowe z Tobą spotkanie - u nas następne 22 lutego. Może się uda, co?

      Do zobaczenia! :D

      Usuń
  4. Spełnienia marzeń :) Wyróżnień gratuluję, a dzisiejsza, wiosenna kartka jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje prace :) Myślę się zabrać do liftowania tylko nie wiem czy się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathy, liftuj! Jestem ogromnie ciekawa innych wersji tej kartki :)

      Usuń
  6. Wszystkiego naj naj, kartki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace!!!
    Spełnienia marzeń z okazji wczorajszych imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jedna praca, to piękniejsza, lift kusi... najlepsze życzenia z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnień-w pełni zasłużone bo to piękne prace !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne kartki spuznione ale serdeczne zyczenia imieninowe orazgratulacje z wyróznień

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...