wtorek, 31 lipca 2012

Spełnienia marzeń!

Lekko sentymentalna kartka urodzinowa.


Hortensjowa grafika pochodzi z The Graphic Fairy.


Wykorzystałam papiery Lemonade: Grandma's attic - Papier 02 i Elegance - Papier 02.


Kolor ćwieka idealnie zgrał się ze wstążką:)


Stempel odbiłam tuszem i pokryłam pudrem do embossingu.

Kartkę zgłaszam na wyzwania
Week #125 - 'Sweet Summertime' w TSTR

oraz
Week # 218
w Sketch Saturday


Cieszę się, że moje dekupażowe zmagania przyniosły tyle pochlebnych opinii. Dziękuję;)

11 komentarzy:

  1. cudna kolorystyka, świetna warstwowa kompozycja, całość niezwykle lekka i szalenie romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Just BEAUTIFUL and perfect for the Tea Room challenge this week! Thanks for sharing your work with us :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna - delikatna, romantyczna, pastelowa i z hortensją, cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Delightful. SO so so pretty!!
    Thanks for playing along with us this week at TSTR:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam te wstążki w groszki :) piękna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my gosh!!!! I have fallen in love! This card is just stunning, the flower is amazing! What work you must have put into it and it's just perfect for the TEA ROOM. Thanks so much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiat, groszki, kolory, wykonanie - cudowne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kartka. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna, bardzo mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfekcyjna! przepiękne kolory, boskie warstwy, wszystko cudnie zgrane... całość niezwykle lekka i romantyczna ;)) gdyby istniała taka opcja, dodałabym tę kartkę do moich ulubionych, jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna - myślałam, że ten ćwiek jest szklany,a tu proszę ;) idealnie dopasowany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...