wtorek, 20 marca 2012

Wianek na marzec

Wiankowy projekt trwa - dziś propozycja na marzec!

Zadanie na ten miesiąc:


Wianek ma się zmieścić w... pudełku od zapałek!

Czytając wytyczne, zaproponowane przez Rudlis, od razu pomyślałam o biżuteryjnym cacku. Ze względu na słabość do błyskotek oraz, przemijającą już nieco, pasję "jubilerską", mam dość bogate zasoby koralikowe.
Ale po kolei!
Moja dzisiejsza praca to...


wisiorek!


A dokładniej - poniższe "gniazdko".


Gniazdko wykonane zostało techniką wire wrapping ze srebrzonego drutu. W roli jajeczek wystąpiły hematytowe oliwki.


Gniazdko, które może funkcjonować jako osobny wisiorek, zostało tu połączone z innymi zawieszkami - ptaszkiem i piórkiem.



Całość prezentuje się następująco:


Wisiorkowi dorobiłam opakowanie - wymiary pudełka od zapałek ;)




Kilka słów na temat projektu "Wianki 2012" oraz wianek styczniowy znajdziecie TU. Pod TYM linkiem można obejrzeć wianek na luty. Zapraszam!

A jakie prace wykonały pozostałe dziewczyny z wiankowego zespołu?
Zajrzyjcie do nich!



16 komentarzy:

  1. Jestes niesamowicie zdolna. Twoje wianuszki zawsze mnie zaskakuja i zachwycaja. Sliczne cacuszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite gniazdko-wianek. Jeszcze w połączeniu z tym ptasiorem i piórkiem zyskuje jeszcze więcej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że pognało nas w tą samą stronę ;)Piękny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Bardzo gustowny drobiazg;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oniemiałam jak zobaczyłam! Malutkie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko!
    Piękny wisiorek!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bligu ! ale projekt wykonałaś -wielkie brawa :) jest wszystko i wianek i ptaszek i jaja,bardzo to ciekawie zaplotłaś !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale masz piękną biżuterię :) Pomysł, wykonanie, wszystko -pierwsza klasa!
    Podziwiam Twoje zdolne łapki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój typ:-) PRZEŚLICZNY i praktyczny drobiazg. taki wianuszek chętnie nosiłabym nie tylko w marcu;-) gratuluję pomysłu i pozdrawiam Cię serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł! Coś wspaniałego! Chętnie by się ponosiło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona:
    Śliczny i bardzo oryginalny, przyznaję 12 punktów na 10 możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny wianek i cały wisiorek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...