środa, 14 marca 2012

Mam w brzuchu motyle...

Kolory, wybrane przez DT scrap.com.pl, okazały się być niezwykle inspirujące;)
Poniżej przedstawiam kartkę (poprzednią zobaczyć można TU) wykonaną zgodnie z wytycznymi #17 wyzwania.
Ze względu na prawdziwy "wysyp" motyli, kartkę zgłaszam też na #7 wyzwanie w Scrap Markecie.





W związku z tym, że nastąpiła u mnie prawdziwa "klęska urodzaju", zapraszam także wieczorem! :))
______________________
Materiałoznawstwo;)
Do wykonania tej kartki użyłam:
papierów Łakocie z kolekcji Idylla oraz Berek! z kolekcji Mała Księżniczka, sznurka, kryształków i trochę błysku
Malutkie motylki to "odpadki" po użyciu wykrojnika z Crafthouse;)

5 komentarzy:

  1. mam w brzuchu motyle.. hm... to chyba o mnie ;)
    Śliczna karteczka, świetnie udało Ci się połączyć te kolorki!! BARDZO mi się karteczka podoba i to nie tylko ze względu, że motyle... ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza!!
    jaki świetny napis, dziewczynka i to serduszko z motylkami, super pomysł :)

    a na mojej kartce to nie stempel, to obrazek wyszyty techniką haftu matematycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba muszę się temu "stemplowi" jeszcze raz przyjrzeć ;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...