środa, 7 marca 2012

W marcu

...jak w garncu. To przysłowie idealnie pasuje do mijającego tygodnia. Ciągle coś się miesza, kotłuje i kipi. Dużo skrajnych uczuć. Stąd ta cisza na blogu...
A dzisiaj kartka
Embossowana ramka
i metalowy motyl


Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:
dodaj - coś metalowego w Na Strychu
mapka - edycja Nulki w Art-Piaskownicy

Oprócz zamieszania, o którym pisałam wcześniej, marzec przyniósł mi kilka naprawdę przyjemnych niespodzianek - wylosowałam bon na zakupy w scrapki.pl, moja kartka znalazła się w gronie TOP5 w Scrap Markecie, a mój blog został wyróżniony przez Mruk!


Wyróżnienie to jest dla blogów (cytuję za Mruk:) ), które mają mniej niż 200 obserwatorów, a pozostałe zasady zabawy to wspomnieć od kogo się wyróżnienie dostało i przekazać je kolejnym pięciu blogom. Ten miły baner chciałabym przekazać poniższym blogom:

Konwaliowe Pole
Świat Tobatki
Literatura współczesna
Caboniowe różności

Wyróżnionym blogom i ich autorom dziękuję za inspiracje, za posty wywołujące uśmiech na twarzy, wsparcie, cenne wskazówki i rady!


___________________
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania kartki użyłam:
różnych kwiatków, ramkę, tuszu, pudru do embossingu, papieru Butterfly Garden Pink Paislee

9 komentarzy:

  1. Czarodziejska karteczka! Pięknie przenikające się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Jak z pięknego ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Za wyróżnienie :) Szalenie miło jest je dostawać :)

    A kartka jest urody prześlicznej... Marzy mi się, że kiedyś będę umiała komponować papierki równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za wyróżnienie :) śliczna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, wyczarowałaś w niej niesamowity klimat... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sympatyczna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...