czwartek, 15 listopada 2012

Uwaga! Candy się robi!

Niepostrzeżenie mija kolejny rok z życia mojego bloga :)
Jakieś podsumowania? Analizy? Nie tym razem;)
Dziś zapraszam gości na słodkości!

W ramach rocznicowego tortu - candy!
W ramach nagrody głównej - świąteczne papiery scrapowe - ponad 15 arkuszy 30x30!
Nagroda dodatkowa to widoczne na zdjęciu przydasie.
A że ciągle jeszcze kupuję, to i ciągle coś nowego dokładam ;)
Zapraszam!


Zasady zabawy - standardowe ;)

1. zostaw link do swojego bloga, skorzystaj w tym celu z umieszczonego na dole narzędzia InLinkz (niebieska żabka);
2. umieść informację o candy w postaci podlinkowanego powyższego banerka na pasku bocznym swojego bloga;
3. candy trwa do 6 grudnia br., a losowanie odbędzie się 2-3 dni po jego zakończeniu;
4. bonus! Zostań obserwatorem tego bloga! Twój wpis policzę podwójnie:)

5. dodatkowa zabawa obejmuje także profil Bligu na Facebooku.
Polub Bligu na FB (KLIK!) i udostępnij (z opcją - publicznie) wpis z informacją o candy. Tu do zgarnięcia widoczna na powyższym zdjęciu paczka świątecznych przydasiów!

A w związku z tym, że zaglądają do mnie (i tu, i na FB) osoby, które nie scrapują, każdą nagrodę będzie można wymienić na wykonany przeze mnie, uwzględniający sugestie zwycięzcy, notes.

Jaki ten notes? A na przykład podobny do tych, które pofrunęły do Pawełka. Notesy te bardzo chcą szybko się sprzedać i zasilić konto fundacji opiekującej się Pawłem.
Paweł choruje na dziecięce porażenie mózgowe. Od urodzenia jest rehabilitowany. To długa i żmudna droga, ale dająca efekty. Ta droga jest także bardzo kosztowna.
Fundusze na leczenie Pawła zbierane są poprzez aukcje Allegro - mama Pawła ma także craftową smykałkę i robi piękne dekupażowe bombki!

Wierząc w to, że dobro powraca, zachęcam do wzięcia udziału w "Pawełkowych" aukcjach.




A może ktoś chciałby podzielić się swoją twórczością i przekazać coś na licytację? Napiszcie w tej sprawie - bligu@bligu.pl




70 komentarzy:

  1. Śliczności :)
    Bannerek wklejony, obserwuje od dawna i stu lat życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga do kolejki.Gratuluję kolejnego roczku i życzę owocnych następnych.Obserwatorem jestem już jakiś czas bo uwielbiam Twoje prace.POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy, prawdziwy skarb :) a obserwuje już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)
    Obserwuję już czas jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cukierasy,obserwuję i bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Banerek wklejony, obserwuję od dawna, a cukieraski słodziutkie,może mi się poszczęści.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja ustawiam sie w kolejce po cukieraski...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustających inspiracji, sił do tworzenia i rosnącego grona obserwatorów życzę. Informację o candy umieszczę w poście, niestety mój pasek boczny nie przyjmuje już zdjęć, bo sfiksował ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkości :)z miłą chęcią ustawiam się w kolejce a obserwatorem jestem od dawna.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto lat! :)
    Się ustawiam grzecznie w kolejce po takie śliczne prezenty :)

    PS. Obserwatorem jestem, a jakże, od dawna :) FB nie posiadam :

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale chętnie zostanę na dłużej. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. witam:)smakowicie tu u Ciebie:) dlatego zapiszę się na takie cukieraski:)obserwuję już od dawna:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejnych równie owocnych lat tworzenia :D warunki spełnione a obserwuję od hohoho albo dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem w kolejce he he. Obserwuję Cię od niedawna sama z siebie, bo mi się podobasz Ty i Twoje prace, a teraz i Twoje cuksy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Oczywiscie ze chce sie dolaczyc do pysznej zabawy! A obserwatorka czyt. podgladaczka - jestem juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!

    http://kreatywnie.folog.pl

    (Agnieszka Siewierska)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja również olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzecznie staję w kolejce po pyszności:)

    anuluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. a może być banerek w zakładce z candy? bo cukierasy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, polubiłam Twój profil na facebooku. zostałam obserwatorem bloga i czekma na wyniki losowania. Zapraszam też na moje candy http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2012/11/candy-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Post za postem pmysl za pomyslem i kolejny niezwykly rok minął. Obay nigdy nie skończyly się Twoje pomysły..Sto lat.
    pozdrawiam i
    podziwiam piekne prezenty w Twoim candy.
    Gram!

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAA mam Cie! To Ty zrobiłaś te piękne karteczki z gwiazdą betlejemską na fb ;) z miłą checią zostaje obserwatorką. Wszystkiego dobrego na nowy roczek raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne papiery! Dopiero zaczynam moją przygodę ze scrapbookingiem, więc nie ukrywam, że by mi się przydały. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie na mini słodkości, http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Częstuję się roczkowym ciasteczkiem i życzę wielu kolejnych tak miłych okazji. Do zabawy z radością się przyłączam. Link zapodany, blog do ulubionych dodany. Ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę kolejnego obfitego w ciekawe prace roczku, a papierki są śliczne dlatego staje w kolejce :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy :)
    Zgłaszam się na candy
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez sie juz ustawilam w kolejce, bannerek wisi, obserwuje, i zycze milego dzionka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście:) Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja w kolejce stanęłam, i oczywiście obserwuje :D Pozdrawiam ciepło.... Kinga
    klamaja.blogspot.com
    A jeśli masz ochotę to i zapraszam do siebie na słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci wieeeelu lat przepełnionych twórczą pracą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :) a obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do zabawy jako 66, może się tym razem uda :)
    Obserwatorką jestem już od dłuższego czasu.
    Życze wielu kolejnych i owocnych lat blogowania oraz nieustającej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe Candy - biegnę więc do kolejki.
    Zapraszam również na moje małe candy.
    http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja ustawiam się w kolejeczce jako 75 :)

    Nieśmiało również zapraszam na candy do siebie :)
    decustyle.blogspot.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pychotki, chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  37. życzę kolejnych tak owocnych roczków
    obserwuję już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tu, jestem na facebooku i jestem obserwatorem od dawna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział w losowaniu Cukierasków. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Dodałam baner, zostałam obserwatorem - blog b.ciekawy. I jako początkująca scraperka liczę, że będę miała szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cukieraski :) Zapisałam się a obserwuję już od dawna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudne słodkości więc wypełniłam punkty i czekam z nadzieją,że się uda!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobro zdecydowanie powraca! I ja w to wierzę :)
    Zostałam obserwatorem, chętnie Ciebie popodglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe i kuszące słodkości :))) Obserwuję i na facebooku także :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i z przyjemnością się dopisuję do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  48. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję i staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam, również chętnie dołańczam do zabawy,
    banerek podpięty, chętnie dodaję do obserwowanych, "Lubie to" na FB oraz również na FB udostępnione :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne rzeczy, nie jestem z dziedziny scrapowiczów, ale takie papierki i inne rzeczy przydasiowe by mi sie przydały :) bo zawsze jest coś do ozdabiania - prezenty itp sprawy :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  52. Z ogromną radością i nadzieją na wygraną zostawiłam swój link, "pyszności, słodkości to jest to co misie lubią najbardziej" :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Dopiero dziś zauważyłam ,że nie jestem w obserwatorach...już się poprawiam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyjątkowo słodkie słodkości:) aż wstyd nie skorzystać:) Piękne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i obserwuję :)

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wzięłam udział a Baner jest w zakładce rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja spróbuję :)

    corelay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. z chęcią dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy i chętnie zapisuję się na urodzinowe słodkości. Pozdrawiam serdecznie:)
    http://dekolandia-dekolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluje roczku:) oczywiście ustawiam się w kolejce:)obserwuje podlinkowane:) lubię na fb i udostępnione :))

    Pozdrawiam melisa

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się na Candy, ja dopiero początkuje śliczne prace, wszystkiego najlepszego życzę :)
    http://ewelina-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem obserwatorem już dawno więc biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję kolejnego roczku na blogu.
    Obserwuję już jakiś czas, na candy się zapisuję, ale dopiero jestem na 127 miejscu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością się dopisuję, bo śliczne candy u Ciebie. W ogóle u Ciebie nablogu przyjemnie :)) I zapraszam również na candy u mnie :) http://babskie-zachcianki.blogspot.com/2012/12/zapraszam-na-sodkosci.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratulacje! I życzę weny każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Podłączam się do candy, takie cuda przygotowałaś!
    Gratuluję kolejnego roku twórczej działalności - dzięki za kartkowe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy :D

    Jeszcze ja szybciutko się podłączę :)
    Obserwuję jako: Paulina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...