czwartek, 15 marca 2012

Klęska urodzaju ;)

Jak nie było weny, to nie było. A teraz? Proszę! Klęska urodzaju;)

Ponownie na #17 wyzwanie w scrap.com.pl. Wcześniejsze wytwory związane z tym wyzwaniem zobaczyć można TU i TU. Zapraszam!



Okienko ramki "zalane" glossy - wygląda jak za szkłem...



A skoro już dorwałam się do głosu i, mam nadzieję, zajrzy tu cały DT sklepu scrap.com.pl, to chciałabym złożyć wniosek - KOLEKCJO VICTORIANA - WRÓĆ!
Może się uda... ;))

______________________
Materiałoznawstwo;)
Do wykonania tej kartki użyłam:
papierów Podwieczorek u cioci z kolekcji Radość lata, Marianne z kolekcji VICTORIANA, Berek! z kolekcji Mała Księżniczka (kokarda) oraz Śniadanie w ogrodzie z kolekcji Idylla (listki), ramkę, sporo błysku, tuszy tego i tego oraz taga z notesika Watercolor Bouqet, którego już w sklepie nie widzę...

3 komentarze:

  1. On:
    Zrób coś brzydkiego
    proszę
    prrrrrrrrrrrrroszę...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...Mów do mnie jeszcze...
      (...) każdem słowem twem się pieszczę -
      Mów do mnie jeszcze..."

      Mam nadzieję, że poeta nie przewraca się w grobie:))

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...