piątek, 9 marca 2012

Przepyszny przepiśnik

W dawniejszych czasach przepiśnik towarzyszył każdej "szanującej się" pani domu. Często przekazywany był z pokolenia na pokolenie lub stanowił część posagu panny młodej. Dziś korzystamy raczej z innych źródeł - książek, gazet, internetu. Czasem z gotowych ciast/dań w proszku, a czasem, jak bywa w moim przypadku, gotujemy lub pieczemy "na oko". Tylko jak sprostać później prośbom "Aga, zrób to samo ciasto, co na poprzednie urodziny!"? Kiedy ni w ząb nie pamiętam z czego zrobiłam nadzienie/krem i co dodałam do ciasta!
I tu akcji wkracza przepiśnik. Mój jest prawdziwie przepyszny - mam zamiar wpisywać do niego tylko "słodkie" przepisy, a w jego wykonaniu pomogła mi niezwykle smaczna, "cynamonowa" kolekcja papierów. Zobaczcie sami!



Przepiśnik nie będzie tak intensywnie "niszczony" używaniem jak notes torebkowy, czy kalendarz. Pozwoliłam więc sobie na więcej przestrzennych i delikatnych elementów.

Trochę zapasów miłości (lub jak kto woli miłosnych zapasów ;)) ),

"czekoladowe" serce

i róża na konfitury

Przepiśnik zgłaszam na wyzwanie Przepysznik w UHK Gallery.

__________________
Materiałoznawstwo
Do wykonania tej pracy wykorzystałam:
papiery - z kolekcji Sklepy Cynamonowe oraz love&merry, tusz, małą łyżeczkę, płótno, tę grafikę

9 komentarzy:

  1. przepiękne rzeczy tworzysz, jestem pod wielkim wrażeniem i odrazu dodaję do swoich ulubionych blogów :)
    Ty to masz talent łał !!
    Jeszcze tu zabawię chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pyszny jest! Te wszystkie dodatki robią klimacik.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu UHK Gallery Inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie dopracowany przepiśnik.Piękne detale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...