poniedziałek, 12 grudnia 2016

Grudniownikowy wpis w art-journalu - świątecznie czarujemy w Studio SZOK!

Witajcie! 
W ramach świątecznego czarowania w Studio SZOK
dziś pora na moją inspirację :)

Przygotowałam dla Was grudniownikowy wpis w art-journalu.
Aby Was zachęcić do tej formy dokumentowania wspomnień, 
krok po kroku opisałam sposób, w jaki ja to robię.


Gotowi? Zaczynamy!

Przede wszystkim potrzebne nam będą zdjęcie i baza.
Jako bazę wykorzystałam kraftowy zeszyt, którego strony rozjaśniłam gesso.

 

Czekając na wyschnięcie stron, dobieram papiery i zarysowuję kształt przyszłej pracy. 

Gesso już suche! Pora na wzbogacenie tła :) 
Przy pomocy maski dodaję ciekawą fakturę, 


a korzystając z wymieszanego z gel medium drobnego brokatu, akcentuję pozostałe miejsca.


Tę czynność powtarzam kilkakrotnie używając różnych drobnych dodatków. 
Raz po raz przykładam zdjęcie wraz z podklejonymi dodatkami, 
sprawdzając, czy wszystko ze sobą współgra.


Efekt końcowy:



   

Całą serię (oraz wcześniejsze edycje) znajdziecie pod hasłem -
inspiracje świąteczne!


Zajrzyjcie koniecznie! 
http://studioszok.blogspot.com/search/label/inspiracje%20%C5%9Bwi%C4%85teczne



Pozdrawiam serdecznie!
http://bligu.blogspot.com/


2 komentarze:

  1. Oooo jaaa! Super wpis i słodkości :) no i fajnie że pokazałaś po kolei jak to robisz. Lubię oglądać wpisy ale zawsze wydawało mi się to czymś kosmicznym a Ty pokazujesz że to wcale nie takie skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...