piątek, 30 grudnia 2016

Szczęśliwego Nowego Roku! // Happy New Year!

Jeśli, tak jak mnie, zdarzyło Wam się zapomnieć lub nie zdążyć wysłać kartek ze świątecznymi życzeniami, nie martwcie się. 
Można tę niezręczność nadrobić wysyłając kartkę z życzeniami noworocznymi.
Ja swoją przygotowałam ze świątecznej kolekcji Piątek Trzynastego :)

Moja noworoczna kartka trafi do mojego siostrzeńca i siostrzenicy, 
od których otrzymałam piękną, samodzielnie przez nich wykonaną kartkę świąteczną. 
Mam nadzieję, że zaciekawi ich shaker box, w którym ukryłam życzenia i mnóstwo błyskotek :)


If you, like me, have forgotten or did not manage to send Christmas wishes to someone, do not worry too much.
You can make up for it by sending New Year's greetings.
My card is made from Christmas collection Friday the Thirteenth :)

My New Year's card will go to my nephew Florian (age 4) and my niece Jasia (age 2),
from whom I got a
beautiful Christmas card made by themselves.
I hope that full of trinkets shaker box will interest them :)


 
 

Wykorzystałam: // I used:

http://piatek13.pl/pl/p/Zestaw-papierow-Swiateczne-zyczenia-%2C-12x12-/140

Serdecznie pozdrawiam! // Best greetings!

http://www.p13.com.pl/search/label/Bligu
 

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna, a shaker box cudnie się mieni :) Czy on jest wypukły? Zdradzisz z czego jest zrobiony?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dzięki za miłe słowa :)
    A shaker box powstał z połówki akrylowego (bombkowego) medalionu :) Złociste drobinki, to pozostałość po bożonarodzeniowej produkcji kartek - wszystko ładnie się wykorzystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka. Box jak bombka! Wspaniale wszystko połączyłaś :) Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...