wtorek, 30 sierpnia 2011

W paski

Z papieru Piknik Party 02 z ILS powstała lekka i radosna kartka.
Ze względu na użycie tego właśnie papieru, zgłaszam ją na wyzwanie Papier miesiąca #4 w ILS.


Niebiesko-białe linie najpierw trochę "zmiękczyłam" rozpylając na papier rozwodnioną białą farbę. Następnie "nachlapałam" farbą niebieską. Dodałam ramkę z maszynowych przeszyć.



Rozetkowe kwiatki pochodzą z wykrojnika Jima Holtza.




_________
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania tej kartki użyłam:
papieru z ILS - Piknik party 02
papieru z Galerii Papiery - Kapuśniaczek 12
rozetkowego wykrojnika Jima Holtza
białej i niebieskiej farby, guzików i sznurków

2 komentarze:

  1. Jaka śliczna!!!
    Cieszę się, że spodobało Ci się moje pudełeczko :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA! Zwiewna, lekka.. wiosenna bardzo! BAAAARDZO lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...