czwartek, 25 sierpnia 2011

O rany!

O rany! Ależ się "zmęczyłam" liftując rewelacyjną kartkę Betik.
Kartka prześliczna, dużo warstw, różnych ozdób, postarzeń. Piękny vintage. W dodatku zawierała kilka elementów, których do tej nie wykorzystywałam w swoich pracach. Można więc powiedzieć, że udoskonaliłam trochę swój "warsztat" ;)
Kartka spodobała mi się tak bardzo, że postanowiłam wziąć udział w siódmej edycji w liftowanie na scrapki.pl i wykonać moją wersję kartki Betik.
Kartkę wykonałam korzystając z palety kolorów określonej w wyzwaniu Art-Piaskownicy Graj w kolory # 25 i na to wyzwanie również zgłaszam moje "dzieło" :)
Należało wykonać pracę korzystając z kolorów żółtego, zieleni veroneza, czerni i malinowego. Zaciekawiła mnie ta zieleń veroneza, przekopałam swoje scrapowe zasoby i znalazłam brystol idealnie pasujący.

Efekt? Vintage trochę młodszy niż w przypadku pierwowzoru ;) Proszę sprawdzić:



Pochwalę się jeszcze frywolitkowym kwiatkiem, którego, zupełnie przypadkiem, wydziergałam kilka dni temu, nucąc mojemu nieśpiącemu prawie przedszkolakowi "aaa, kotki dwa...". Dziecię długo nie zasypiało, ponieważ mama ciągle gubiła rytm, zarówno kołysanki, jak i frywolitkowych pętelek. Nie muszę chyba dodawać, że przy okazji czułam się jak babcia własnej pociechy ;))



_____
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania kartki użyłam:
Kapuśniaczka (Galeria Papieru)
papieru "lovely black"
papieru Tajemnicza Szafa z kolekcji Idylla (latarnia morska, scrap.com.pl)
patera z malinami oraz odręczne pismo wyszperałam na The Graphics Fairy
białego i zielonego brystolu
wykrojników: gałązki z Die-namics oraz borderu Happy Cut
perłowego ćwieka z Craftmanii

4 komentarze:

  1. What a beautiful card! Very creative! The embellishments are lovely. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful blog, love it. I could not add my name to followers as it said is was not configured properly so I added you to my favorites!

    OdpowiedzUsuń
  3. Your card is so lovely. You are
    a very talented lady. Thank you for sharing.

    Debbie P
    Texas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...