sobota, 27 sierpnia 2011

Pocztówka z wakacji

Wprawdzie Paryż pozostaje jeszcze w sferze moich urlopowych planów/marzeń, ale dzięki dwóm scrapowym wyzwaniom mogę "wysłać" paryską kartkę!

Kartkę zgłaszam na wyzwanie #34 w Szufladzie. Tu wymogiem było skorzystanie z mapki, którą odbiłam w pionie i w poziomie. W ten sposób udało mi się "dopasować" do wymogów wyzwania Lemonade Challenge #25. Znaczek oraz lemonadowy papier Vinayard 03 spełniły wymagania tego wyzwania.

Wybór papieru wiązał się ze skojarzeniem z chanelowską pepitką i gawroszkami w groszki. Kolejne warstwy tuszowałam, aby wyglądały na troszkę bardziej vintage.


W centrum kartki umieściłam najbardziej charakterystyczny symbol Paryża - wieżę Eiffla - embossowaną na gorąco (to mój pierwszy gorący embossing!).


Embossowana jest także róża.


Odrobina blasku na motylich skrzydłach dodała im lekkości.


Błyszczący jest także mały le chat noir - zwiastujący nadejście pory zakazanych uciech;)


Oj, już wiem, gdzie spędzę kolejny urlop:)


_______
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania tej kartki użyłam:
papieru Lemonade - Vineyard 03
papieru ILS - on the square 02
papierów scrap.com.pl - z kolekcji Zauroczenie: Zachwyt i Fascynacja
papieru z Galerii Papieru - Kapuśniaczek 04
papieru z craftowni - honey
motyle, zegar i tag pochodzą z papierów Graphic 45: Botanicabella Collection, Playtimes Collection oraz Transatlantique Collection
Embossowany na gorąco stempel pochodzi z Montażowni
tło, na którym odbiłam stempel, oraz znaczek znalazłam na stronie The Graphics Fairy
użyłam także metalicznych półperełek z Papermanii
"blaski" na skrzydełkach motyli, zegarze i kropkach uzyskałam przy pomocy Acrylic Paint Docrafts
"pocztowy" stempel na znaczku to stempel Artemio

3 komentarze:

  1. http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/08/pocztowka-z-wakacji-od-bligu.html

    Dziękujemy serdecznie, cieszymy się, że nasz stempel spodobał Ci się :) Serdecznie pozdrawimay!

    Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewspaniała karteczka.
    niezwykle klimatyczna i bogata w szczegóły, jednak nie przesadzona.
    Dziękuję za usział w nasze zabawie
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka! Klimatyczna bardzo! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...