środa, 7 listopada 2012

Intensywnie i gorąco

Energetycznie i intensywnie z okazji 35. rocznicy ślubu.
Małżonkom wszystkiego najlepszego!



Róża obficie skropiona rosą...


Kartka powstała w oparciu o mapkę 25 wyzwania w scrap.com.pl.


I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że najpierw zobaczyłam tę mapkę, machnęłam karteczkę, a dopiero później doczytałam pewien istotny punkt z zasad wyzwania - praca na materiałach ze scrap.com.pl! No, cóż... Papier to prawdziwy już vintage - kolekcja 'about spring' z ILS. Nie do zdobycia w jakimkolwiek sklepie. U mnie leżał sobie ten arkusz i spokojnie czekał na swoje wielkie wyjście z kartonowego pudła. Zdecydowanie jednak nie jest to (dopuszczalny w wyzwaniu) recykling :)) Kartkę jednak zgłoszę na wyzwanie. Może szanowne DT (tu szeroki uśmiech!) nie da mi po łapach...

8 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczna i miłosna ta róża, gorąco bije aż monitor się poci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i rzeczywiście goraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , ciekawe wykorzystanie mapki i kolorki takie miłosne :-) Zapraszam po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewinko, dziękuję! To bardzo miłe, otrzymać wyróżnienie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękny kolor dojrzewającego wina...tak jak dojrzała jest miłość szanownych jubilatów...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ..........rewelacja
    bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. Дуже красива листівка, я просто в захваті!!! СУПЕР!!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...