czwartek, 22 listopada 2012

Skrzy i skrzypi

Co roku wyczekuję momentu, kiedy świeży śnieg spowija wszystko wokół.

Robi się bardzo biało, bardzo cicho i bardzo spokojnie. Lubię wybrać się wtedy na samotny spacer. Tylko ja i skrząco-skrzypiący śnieg pod stopami.

O tym właśnie jest ta kartka.
O niezmąconych połaciach śniegu i szczypiącym policzki mrozie. O wyciszeniu.


Obie kartki wykonane zostały z pominięciem "prawdziwych" papierów do scrapu. Wykorzystałam papier wizytówkowy - biały i mieniący się srebrnymi drobinkami - oraz brokatowy arkusz, z którego wycięłam śnieżynki.


Tę kartkę zgłaszam na #2 wyzwanie - Niech zaiskrzy w 123scrapujTy.






16 komentarzy:

  1. Cuda. =) Oj przeszłabym się zaśnieżonymi ścieżynami. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Aż zaczeło brakować mi śniegu i mrozu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie właśnie są te kartki, tak jak je opisałaś :-) Cudne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaiskrzyło pięknie! Też czekam na prawdziwy śnieg (jak to ja:)) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pierwszych słów w tytule miałam ochotę na więcej...
    To takie romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo,bardzo piekne i na dodatek bardzo subtelne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://kolorowa-utopia-strzyzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie opisałaś to co się dzieję na kartce ;-) świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, piękne śnieżne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna skromność. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, a jakie piękne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty! Kartki niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...