poniedziałek, 26 listopada 2012

Ślubna z taśmą

Kartka dla listopadowych nowożeńców...


Do jej wykonania wykorzystałam papier z najnowszej kolekcji "Dobrze wiedzieć" - Kochasz mnie?. Dodatkowo okleiłam go taśmą washi - dała świetny efekt!



Bardzo się cieszę z tak licznego udziału w moim candy - liczba uczestników za chwilę przekroczy 100, a na Facebooku 50! Zaczęłam już to co najprzyjemniejsze - odwiedzanie Waszych blogów - poznawanie ciekawych miejsc jest tym, co w takich zabawach lubię najbardziej!

Dziękuję też za otrzymane blogowe wyróżnienia. Miło mi, że doceniacie moje poczynania. Wiążące się z tym "obowiązki" wypełnię, choć na razie mam prawdziwe urwanie głowy!

Dziś otrzymałam także dwie radosne informacje - dwa wyróżnienia dla moich kartek - na blogu The Shabby Tea Room za kartkę z wiankiem oraz na The Ribbon Reel za karteczkę dziewczęcą! Serdecznie dziękuję!!!

Pozdrawiam moich miłych czytelniko-oglądaczy :)

10 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...