poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Magia życia codziennego

Dla maleńkiej Jasi, do spisania magicznych chwil życia codziennego, powstał poniższy notes. 
Liczę na to, że wpisów będzie dużo, kartki szybko się zapełnią, a Jasia będzie umiała dostrzegać piękno w zwykłościach.
 

Notes jest inspiracją w najnowszym wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK - #9 PasteLOVE


Wykonany został w całości z papierów UHK Gallery. Sięgnęłam po papiery z różnych kolekcji - starszych (kto pamięta jeszcze Babie Lato?), zajrzałam do Sklepów Cynamonowych, sięgnęłam po Pastele, a całość schłodziłam morską bryzą.

Taki notes, bindowany, z shaker boxem, a także kartkę w stylu shabby, będziemy wykonywać na warsztatach scrapbookingowych podczas Rękodzielnika Szamotulskiego.

Dodatkową atrakcją jest to, że w nasze ręce dostaniemy  
najnowszą kolekcję papierów UHK Gallery - Mademoiselle, która, łącznie z Monsieur i HoHoHolmes, będzie miała premierę podczas naszego craftowego jarmarku! Chętnych zapraszam do udziału w wydarzeniu oraz w warsztatach :)




Shaker boxik - niezmiennie cieszy małe i te większe dziewczynki ;)





5 komentarzy:

  1. Świetny, na pewno zostanie zapisany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej śliczny, bardzo inspirujący projekt :) podoba mi się tym bardziej, że w pastelach mi nie idzie za dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely gorgeous!! Love your card!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są takie ręcznie robione kartki i zaproszenia ale wymagają mase pracy i pewnie są dość drogie niestety. W każdym razie masz pasję i talent który warto rozwijać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...