środa, 25 kwietnia 2012

18. urodziny

chciałoby się powiedzieć: "kiedy to było..." ;)

Kartka z okazji wkraczania w dorosłość - radosna i promienna, tak jak życzenia dla jubilatki.


Kartka według mapki wyzwania #117 sketch na blogu Cards & Things Challenge



oraz według palety kolorystycznej wyzwania #94 Yellow, Blue & White na Colour Create Challenge.



___________________________
Materiałoznawstwo;)
Do wykonania kartki użyłam papierów Forget Me Not - 5-6 i Kapuśniaczek 06oraz ćwieka ze scrap.com.pl.

9 komentarzy:

  1. Przepiekna kartka ,ja się już boję brac udział w wyzwaniach na zagranicznych blogach,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) Tak świeżo i optymistycznie. Super sobie poradziłaś z mapką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Delikatne kwiatki i żółta rozetka to strzał w dziesiątkę. Świetnie to zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I te przyjemne kolory! Można patrześ i patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna i do tego bardzo fajne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odbierz u mnie wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaa, kiedy to było - co prawda u mnie dopiero 7 lat temu :D

    Kartka świetna, skromna, ale ładna!
    Ps. Dzisiaj zrobiłam pierwszy raz takiego kwiatka rozetkowego :) słodkie są :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Idealne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...