niedziela, 7 sierpnia 2011

W bieli

Gratulacyjny telegram z okazji ślubu, do wykonania którego zainspirowały mnie dwa wyzwania.
Pierwsze z nich to KARTKI#64 Sezon na biel ogłoszone przez Polki Scrapują. Jak podpowiada nazwa należało wykonać kartkę w kolorze białym. Kartkę z okazji ślubu lub jego rocznicy.
Drugie wyzwanie to Week #73 - 'Mix and Match' w The Shabby Tea Room. Tu wymogiem było użycie trzech wzorów. W moim przypadku wzory uzyskałam przez embossowanie białego papieru.



Bukiet kwiatów zawinęłam w papier (po poznańsku "w tytkę"), tak, jak robią to kwiaciarki na straganach. Brzegi kolejnych warstw/wzorów papieru podkreśliłam srebrzystym tuszem i podkleiłam taśmą dystansową, dzięki czemu kartka nabrała głębi.

2 komentarze:

  1. Very beautiful card!Love th embossing and the flower bouquet! :-)Thank you so much for sharing your beautiful card with us this week at The Shabby Tea Room :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca! i pomysłowa interpretacja tematu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...