wtorek, 4 maja 2021

Don't worry

 Hej, hej! Ma dziś dla Was malutką retrospekcję :) 

Mój rok 2021 (a w zasadzie jego pierwsze miesiące) w pigułce. 

Do wykonania tego albumu wykorzystałam notes travellersowy. 

Na każdy miesiąc przeznaczyłam dwie strony, tylko styczeń rozepchnął się na cztery ;) 

Z każdego miesiąca starałam się wybrać najciekawsze wspomnienie. 

Do ozdobienia kolejnych kart użyłam przede wszystkim 

ostatnich kolekcji Studio Forty - Let's Party i Journal Stories

ale wprawne oko dostrzeże na pewno także coś z zeszłorocznych ;)

Karty do PL - tradycyjnie już u mnie - w nietypowym użyciu ;)



 
Z fragmentów całych arkuszy często wycinam pasujący fragment 
i w ten sposób powstaje ciekawy die-cut. Podobnie ze stemplowanymi dodatkami.
 



Pozdrawiam serdecznie,


 

 

Wykorzystane materiały:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...