piątek, 9 sierpnia 2019

Smile!

Hej! Z wakacyjnych wojaży przywiozłam masę zdjęć 
wyjątkowych dla mnie miejsc i kochanych osób. 
Przygotowałam z nich (na razie!) dwa layouty, 
które w najlepszy sposób pokazują źródła mojego szczęścia :)
Dziś pokażę pierwszy z nich.

Do oprawienia pełnego radości zdjęcia moich córek,
wybrałam papier i dodatki z kolekcji Daydream.
Oczywiście pomieszałam je z kolekcjami Beautiful Life i Hello World. 
Wszystkie ciekawie się uzupełniają i wszystkie znajdziecie w Studio Forty.



 Odbitki stempli z łatwością można zamienić w die-cuty. Wystarczy chwycić nożyczki w dłoń :)




Wykorzystane materiały:

   

     Hello World - transparent stickers   


Pozdrawiam serdecznie!

https://bligu.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...