sobota, 17 marca 2018

make&take - Bligu

Hej! Dziś przygotowałam dla Was małą relację z pokazów make&take Studio Forty
jakie miałam przyjemność poprowadzić podczas łódzkiego Skrapowiska.
Pierwotnie zakładaliśmy przeprowadzenie jednego pokazu, 
ale ilość zgłoszeń była tak duża, że wraz z organizatorami uzgodniliśmy dodatkowy termin.
Mimo to niestety nie dla wszystkich chętnych znalazło się miejsce... 
Niezwykle miłe dla nas okazało się to, 
że produkty marki Studio Forty cieszą się takim zainteresowaniem!

Na warsztatowe pokazy przygotowałam zestawy,
pozwalające wykonać poniższy harmonijkowy albumik.
Do dyspozycji mieliśmy papiery z kolekcji Moonchild, karty do PL, stemple oraz naklejki
 - wszystko oczywiście ze Studio Forty.
Albumik trzeba było "zmontować" samodzielnie :) 


 Do zagospodarowania był przód i tył okładki...


... oraz strony wewnętrzne.








Pierwsza grupa rozpoczęła warsztaty o 11:00.


i efekty naszej pracy :)



Z kolejną grupą spotkałam się o 15:30

  

i jeszcze końcowe ujęcie :)
 

Dziękuję serdecznie za wspólnie spędzony czas! 
Mam nadzieję, że bawiłyście się tak samo dobrze, jak ja :)

Pozdrawiam serdecznie!
Do zobaczenia na którymś kolejnym zlocie!



2 komentarze:

  1. Było super !!! :)
    bardzo dziękuję za możliwość tworzenia pod Twoim okiem :) pozdrawiam i do następnego zlotu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...