wtorek, 22 lipca 2014

Summer Fun

Summer Fun! W końcu lato daje nam popalić wysokimi temperaturami :) Są wakacje, urlopy, och nawet krótkie wypady za miasto dają niezłą dawkę relaksu. U mnie dziś ten summer fun to nawet potrójny :)

Po pierwsze - dzięki Cards und More Challengeblog, i wyzwaniu #111 Summer Fun gdzie inspiruję poniższą nie-kartką ;)

Po drugie - dzięki Polish Kit Project, z którego letniego zestawu pochodzą materiały wykorzystane w pokazywanej pracy.

Po trzecie... A, o tym poczytajcie na końcu :)


Jak wspomniałam - materiały pochodzą z letniego kitu. Są to papiery Echo Park Paper z kolekcji Summer Bliss oraz papiery Color Hills z kolekcji Chillout i Mojito.

Notes jest inspiracją w wyzwaniu #111 Summer Fun na blogu  Cards und More Challengeblog. Zapraszam do udziału w tej zabawie - warunkiem jest wykonanie pracy w nastroju letniej zabawy z wykorzystaniem stempla. Ja użyłam trzech. Pierwszy to składnik kitu - stempelek I (love) summer od Crafty Moly, drugi to konik morski od Pink Paislee, trzeci to kropeczkowe tło od Kaisercraft.




Trzeci powód dzisiejszej radości?

Ten notes znajdziecie wśród fantastycznych kartek oraz innych przedmiotów wykonanych przez znakomitych artystów rękodzieła. Gdzie? A tu - na Aukcjach dla Stasia. Zapraszam :)


3 komentarze:

  1. What a bright and breezy project so much like summer. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik jest cudny i już dziś pojawi się na aukcjach - w końcu... Przepraszam Agatko, ze tak długo to trwało :( Dziękuję!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...