czwartek, 20 grudnia 2012

Wianek na grudzień

a w zasadzie cztery wianki ;)
Tym razem bowiem Rudlis zaproponowała, by każda z nas wykonała dwa dowolne wianki. Miały one następnie trafić do kogoś z naszej grupy. Mnie los zetknął z Asia3city i nirshya.dwbh.

Wianki, które wysłałam do dziewczyn to wianki kartkowe :)


Tradycyjny trafił do Asia3city,


a mroźny do nirshya.dwbh!



Ja natomiast zostałam uraczona takimi wiankami:

wianek-naszyjnik od nirshya.dwbh - wianek dotarł późną porą i moje zdjęcia nie oddają jego uroku (och, to sztuczne światło!) - korzystam więc ze zdjęć autorki :)


I kartkowy wianek od Asia3city!



Dziewczyny dziękuję Wam bardzo! Ogromnie to miłe, że w tej świątecznej bieganinie znalazłyście czas, by przygotować takie niespodzianki!


To już koniec naszej wiankowej, całorocznej zabawy. Dziękuję Rudlis, pomysłodawczyni naszej grupy, za intrygujące inspiracje! "Wiankowym" dziewczynom za wspólną pracę, wsparcie i ciekawe projekty!

Coś mi mówi, że Rudlis nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa i szykuje niespodziankę, która towarzyszyć nam będzie przez następny rok.
Na pewno o tym wspomnę, więc bądźcie czujne!



12 komentarzy:

  1. Wianki przepiękne, ten mroźny to mój ulubiony:)) Świetna zabawa, Dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wianki cudowne!
    P.S. Dziękuję za candy... przesyłka dotarła!
    Cmok, cmok i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniały, twórczy rok... i wymiankę ( niesamowity bombeczkowy wykrojnik) liczę na dalsze wspólne zmagania w nowym projekcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wianki bombkowe wykonałaś :) Obłędny kształt mają bombki.
    Dziękuję za wspólną zabawę, za ciekawe pomysły, inspiracje, no i dziękuję, że ze mną wytrzymałaś ten rok :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko by mi pasowało a najbardziej ta mroźna .. ;) śliczne prezenty w "obie strony" ! sznurkowiec obłędny ,nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красиво!Bardzo piękne otkytki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe są te karteluchy!!!!
    I cudną zamotkę dostałaś:D

    To był fajny, wiankowy rok-dziękuję za wspólną zabawę;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój mroźny wianeczek bardzo mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję za śliczną, mroźną kartkę!
    I jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wspólną zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności - i te wykonane przez Ciebie i te które otrzymałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...