niedziela, 16 października 2011

Angielskie róże

Poniższa kartka powstała w związku z wyzwaniem Week #83 - 'Fall Flowers' ogłoszonym przez The Shabby Tea Room.

Inspirację stanowiło fantastyczne zdjęcie. Dodatkowy wymóg - dużo kwiatów, najlepiej samodzielnie zrobionych.
Oto moja interpretacja:


Kwiatki częściowo gotowe, częściowo moje. Angielskie róże, wycięte w kremowym filcu oraz bordowym papierze, zwijałam sama ;)



___________________
Materiałoznawstwo ;)
Do wykonania tej kartki użyłam:
papieru z Galerii Papieru - Cudowne Lata 7
papieru z UHK - Brown Sugar - Coffee Toffee
papieru ze scrappasji - Ślubna Tęcza 1
wykrojników Sizzix Movers & Shapers z Kreatywnego Zakątka, Die-namics pnącze ze Światu Pasji oraz oraz angielskie róże- Marianne Design ze Scrap Pasji

4 komentarze:

  1. Przepiękna jest! Te kolory i kwiaty cudowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest genialna! Kiedy ja coś tak pięknego stworzę? Śliczne kwiaty.

    Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie kwiecista kartka. Baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ukwiecony wianek, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...