wtorek, 20 listopada 2018

December daily | Bligu

Grudzień zbliża się już wielkimi krokami...
Czy jesteście gotowe/gotowi na wielkie odliczanie?
Mój grudniownik już czeka na pierwsze wpisy :)

Przygotowałam go ze świątecznej kolekcji Just Chillin' ze Studio Forty.
Bardzo ucieszyły mnie jej nieoczywiste świątecznie barwy i wzory 
- mój grudniownik to pastelowe kolory i odrobina złota.
 Wykorzystałam materiały z December Memories - scrapbook kit.
Duża różnorodność zawartych w kicie elementów oraz fantastyczne stemple i papiery, 
powodują, że świąteczne projekty otrzymają wyjątkową oprawę.



 Baza albumu pochodzi z Eco-scrapbooking, 
a cudne gwiazdkowe tło uzyskałam dzięki masce od Cabola Studio.
 



Część kart - na zdjęcia, które pojawiają się u mnie co roku - jest już przygotowana.
Reszta powstanie pod wpływem nastroju, czekających mnie wydarzeń, 
zrobionych i wywołanych zdjęć... 





Tym wpisem chcę Was zaprosić do udziału
w grudniownikowym wyzwaniu w Studio Forty :)

Koniecznie zerknijcie na bloga, dajcie się zainspirować i przyłączcie się do zabawy!


Pozdrawiam serdecznie!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...