wtorek, 23 października 2018

Warsztatowy czas | Bligu

Hej! W ostatnią sobotę miałam ogromną przyjemność wybrać się na krakowski Artandcraft.
Zlot udał się fantastycznie - craftowe bateryjki naładowane mam na full!
Ale zlot to nie tylko spotkania, pogawędki i zakupy. 
Razem ze Studio Forty przygotowaliśmy warsztaty albumowe oraz pokaz make&take.
Dziękuję wszystkim, którzy chcieli bawić się z nami i mam nadzieję, 
że przygotowane albumy oraz świąteczne tagi będą Was długo cieszyły!

 Dla tych, co w pocie czoła tworzyli albumy i tagi, 
oraz dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału w spotkaniu, przygotowałam małą relację :)

Wzorcowy album wyglądał tak:


Było w nim sporo miejsc na zdjęcia, 
ponieważ wstawiłam tam kilka dodatkowych stron i wewnętrznych harmonijek.


Zawsze prowadząc warsztaty, zachęcam uczestników, 
by wzorcową pracę potraktować tylko jako inspirację. 
Dzieła wykonane przez uczestników są wtedy bardziej twórcze niż odtwórcze :)


Jak widać, na naszym stole królowała kolekcja Magic Fall 
- stemple, papiery, naklejki, tekturki i chipboardy. 
Znalazły się też stemple z wcześniejszych kolekcji i nieodzowne enamel dots :)

Tak, i tu już widać, że nie wszystkie albumy udało mi się złapać w oko obiektywu  :(
Na szczęście na grupowym zdjęciu widać nas wszystkie :)


I jeszcze migawka z make&take, gdzie na bazie najnowszej kolekcji Just Chillin' przygotowywałyśmy tagowe kartki/zawieszki/dekoracje :)


I tu też nie wszystkie prace udało mi się złapać...


Pozdrawiam Was serdecznie!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pod adresem materiałów warsztatowych, 
jak i samych zajęć! Bardzo się cieszę, że mogłam z Wami spędzić ten czas!

I koniecznie zapraszam do wrzucenia w komentarzach swoich albumów w pełnej krasie :)

Do zobaczenia!



1 komentarz:

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...