sobota, 23 marca 2013

Czekając na wiosnę

Jak tłumaczyła mi ostatnio moja trzyletnia Irenka -
"wiosna już jest, ale KALENDARZOWA" ;)

A ja czekam na tę PRAWDZIWĄ - z pierwszymi pąkami, delikatnymi listkami i pojedynczymi, nieśmiało rozglądającymi się kwiatami. A gdy już przyjdzie, będę niecierpliwie przytupywać w oczekiwaniu na wyjątkowy wybuch kolorów i kształtów, jaki tylko pełnia wiosny może nam zaoferować.

Dziś mały przedsmak tego co, mam nadzieję, już niedługo nas czeka!









Kartka inspirowana wyzwaniem w TRR - Challenge #49 'Spring Cottage' z pięknym zdjęciem-tematem.



A w tygodniu dotarła do mnie wyczekiwana (niczym wiosna!) przesyłka z MeiFlower
- nagroda z Crafty Catz! Hurra!



I jeszcze krótkie info dla kochanych komentujących:)
Ze względu na zalewający moje posty spam, włączyłam moderację komentarzy - mam nadzieję, że tylko tymczasowo!

Pozdrawiam Was i serdecznie dziękuję za wszelkie słowa otuchy i wsparcia w tym trudnym dla mnie czasie!

6 komentarzy:

  1. piękna kartka, podoba mi sie bardzo w niej po prostu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i na bogato! Oby wiosna przyszła jak najszybciej :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, taka bogata i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your card looks really good!!!
    Good luck to the challenge!
    Please come to my blog ... and please more if all pass on there sign up on my blog!
    Thanks a lot.

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely gorgeous! Thank you so much for sharing with us at The Ribbon Reel!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...