wtorek, 6 września 2011

Szyciowy come back

Dzięki Anicie i jej wyzwaniu w Art-Piaskownicy przypomniałam sobie troszkę, jak się szyje. Moja torba na bagietki powstała z nogawki spodni, które dostałam od Ju właśnie do przetworzenia.

Rączka wykonana została z resztki po szyciu falbany. Resztka ta miała nieokreślony kształt i wymagała wykonania kilku nadłożeń, które ostatecznie nadały rączce ciekawy wygląd. Materiał to wiotki szyfon, dlatego wzmocniłam ją taśmą bawełnianą. Ozdobę stanowią kwiatki wykonane za pomocą szablonu.


Czy pamiętacie jeszcze kartkę? Powstała z dżinsowej kamizelki po moich córkach...

Ach i jeszcze jedno! Moja kartka została "polubiona" na The Graphics Fairy. Bardzo się cieszę, dziękuję "lubiącym" i zapraszam po więcej szczegółów TU!

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie starego dżinsu! Super

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% recykling ;) Zdradzisz tajemnicę jak zrobić takie kwiatki, bo szukam fajnego pomysłu na broszkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki robiłam z szablonu, sprawdzę gdzie go kupiłam i wyślę Ci info ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...