środa, 30 czerwca 2021

Adventure awaits

  Hej! Czy podobnie jak ja, jesteście spragnieni wakacyjnych wojaży, przygód i wrażeń? 

Jestem pewna, że każdy z nas potrzebuje czasem odskoczni od codzienności :) 

Przygotowałam dziś wakacyjny album i kilkoma wspomnieniami z mniejszych i większych wypadów. 

Zobaczcie, jak połączyłam letnie kolekcje Studio Forty - Lazy Days i (dostępną w odświeżonej formie) Bom Dia!

Wybrana przeze mnie forma albumu pozwoliła w ciekawy sposób wykorzystać pocket scrapbooking cards

które dodatkowo ozdobiłam naklejkami, die-cutami i stemplami.


Część z kart zostało przyciętych, by lepiej wkomponować się w pozostałe elementy.









Pozdrawiam Was słonecznie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...