czwartek, 4 czerwca 2020

Summer in the city

Hej! Mam dziś dla Was dwa radosne layouty 
ze wspomnieniami z miejskiego, letniego życia. 
Oba przygotowałam korzystając z najnowszej kolekcji Studio Forty 
BOM DIA!
To prawdziwa witaminowa bomba energetyczna :) 

 W kolekcji BOM DIA! znajdziecie kilka zestawów stempli. 
Część odbitek zrobiłam na papierze scrapowym w pasującym odcieniu (cytrynki i szklaneczka). Pozostałe odbiłam na białej kartce lub na papierowych naklejkach. 
Możliwości jest naprawdę mnóstwo!




Bardzo fajne są też zestawy kart do PL. 
Ja wykorzystuję je po prostu jako dodatki, które pozwalają mi dodawać warstwy 
i w ten sposób dodawać optycznej i fizycznej głębi :)
Bardzo wygodny jest też format małych papierów - idealny do kartek DL, czy travellersów. 
U mnie (podobnie jak karty do PL) pomaga budować kompozycję.





Pozdrawiam serdecznie :)

https://bligu.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...