wtorek, 29 października 2019

Christmas is comming :)

Hej! Czy myślicie już o kartkach świątecznych? 
Ja wiem, że dla mnie to już najwyższa pora, by się za nie zabrać. 
Cóż od listopada każdy dzień mija jakby szybciej ;)

Z najnowszej kolekcji JOYFUL od Studio Forty przygotowałam dziś trzy tagowe kartki.
Bardzo mnie cieszy, że świąteczne papiery Studio Forty są tak uniwersalne, 
że można przygotować z nich prace w różnych stylach.


Kilka zbliżeń na szczegóły :)
Zwróćcie uwagę na embossowane na gorąco odbitki stemplowe.









Pozdrawiam serdecznie :)





Do przygotowania kartek użyłam stempli i papierów z kolekcji JOYFUL.

https://www.shop.studioforty.pl/pl/p/Magiczny-moment-stamp-set100/943





1 komentarz:

  1. Piękne są! Tak ślicznie się prezentują :)
    U mnie świąteczna produkcja powoli się rozkręca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...