czwartek, 18 maja 2017

Moje Memories z Zosią

Hej! Pora na moją inspirację z majowego KITu Memories ze Studio Forty
To moja pierwsza praca w tym gronie, czuję więc lekką tremę ;)
Jednocześnie bardzo się cieszę, że mogę współpracować z tym zespołem.

Jak na nazwę KITu przystało, zagłębiłam się we wspomnieniach 
i przygotowałam LO z moją Zosią z czasu przedszkolnego.


 Lekkie, radosne kolory zawartych w kicie materiałów, 
bardzo pasowały mi do roześmianej buzi mojej córki.

Co dla mnie jest bardzo istotne, dzięki stemplom, die-cutom i innym dodatkom z zestawu,
zawarłam w tej pracy sporo pozytywnych myśli.
Chciałabym, aby towarzyszyły one Zosi na całe życie.




Praca z takim zestawem jest naprawdę fajną zabawą :)
Sprawdźcie, co udało mi się wykorzystać w moim LO, a co zostawiłam sobie na później :)



Pozdrawiam serdecznie!


http://www.studioforty.pl/search/label/Bligu?max-results=12


2 komentarze:

  1. Jak uroczo i delikatnie, ślicznie wyszedł Ci ten scrap :)
    To zdjęcie ze scrapa jest przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...