piątek, 21 października 2016

Ja znów warsztatuję :)

Kolejny wspaniały warsztatowy dzień za mną!
Sobota upłynęła mi na bardzo towarzyskim mediowaniu po okiem Karoliny Bukowskiej :)
Świetną atmosferę do twórczych uniesień gwarantował Warsztat Niepowtarzalnej Kartki!

W planie było wykonanie ramki oraz notesu. 
Choć zaklinałam się, że przetestuję różne wariacje kolorystyczne, to ostatecznie powstał taki komplet.







To tylko część z tej ekipy, dzięki której nasz mediowy maraton był po prostu fantastyczny!
Dziewczyny - dziękuję :)




15 komentarzy:

  1. PRZEpiękne prace! Szczególnie ta ramka mnie zachwyca! Naprawdę, wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ależ to genialne! Świetnie mediujesz!
    Nie moge sie napatrzeć! Teraz tez zaczęłam użyć sizalu w swoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie! Warsztaty to wspaniała sprawa, sama mam ochotę na jakieś się wybrać, gdy widzę takie cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Przepięknie. Cudowna kompozycja i te kolory! rewelacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rzecz :) Wygląda fantastycznie :) Już podglądałam Wasze spotkanie u dziewczyn jak publikowały zdjęcia. Dobrana ekipa to połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny efekt warsztatowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) jestem pełna podziwu. śliczne są te mediowe prace, taki artystyczny uporządkowany nieład. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, po prostu pięknie: i kolory, i detale, i mnogość faktur! Bardzo mi się obie prace podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający komplet... ależ tu szczegółów i szczególików - robi wrażenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesoo, ale cudnie!!!!!! Nic dodać - nic ująć. Idealnie.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. oj być na takich warsztatach .. och.. i stworzyć takie piękności ... Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabieram się to kanwy z pędzlami od wieków... Twoja mnie tak zainspirowała, że chyba zaraz usiądę i cos zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezwykły urokliwy ... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie :) Mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...