wtorek, 23 sierpnia 2016

My sunshine :)

Dziś prawdziwa premiera!
Moje absolutnie pierwsze w życiu LO ;)
Do tej pory jakoś omijałam ten wyjątkowo duży (30 x 30 cm) format.
Przełamałam się dzięki wyzwaniu, które ruszyło dziś w Białych Kruczkach.
Zadanie do wykonania to właśnie LO ze wspomnieniem z wakacji.

Ja wybrałam zdjęcie zrobione tego lata na moich rodzinnych Mazurach. 
Moja Mama, ja oraz mnóstwo słońca, szczęścia i radości.





To właśnie Mama wprowadzała mnie w arkana rękodzielnicze. 
Od Niej nauczyłam się szydełkować i szyć na maszynie. 
A w tych biednych czasach, gdy kredki Bambino były szczytem marzeń, 
zawsze wspierała nasze zapędy do własnoręcznie wykonywanych laurek, dekoracji i prezentów. 
Wsparciem była (i jest!) dla mnie zawsze. Nawet wtedy, gdy dramatycznie bardzo sama go potrzebowała... 
Przypadek sprawił, że pojechałyśmy razem na wakacje. Dzieci były zachwycone, że mają i babcię, i mamę na wyłączność. 
Rozemocjonowane składały codzienne relacje tacie, który został w domu.
Tydzień minął nam na typowo letnich atrakcjach, zwiedzaniu starych i nowych kątów, spotkaniach z rodziną. 
Pozostały cudowne wspomnienia i akumulatorki naładowane na maksa :)



W moim LO użyłam papierów Piątek Trzynastego, mediów 13 arts, foamiranu,
z którego powstały kwiatki oraz cudnej primowej maski :)





Zapraszam do zabawy z naszym wyzwaniem :)
http://bialekruczki.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-7-lo-pamiatka-z-wakacji.html

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...